skip to Main Content

فرماندار بستک خواستار شد: احداث و توسعه فضاهای ورزشی ویژه بانوان در بستک

فرماندار بستک، احداث، توسعه و افزایش فضاهای ورزشی بانوان در بستک را خواستار شد.
خبرگزاری فارس: احداث و توسعه فضاهای ورزشی ویژه بانوان در بستک

به گزارش خبرگزاری بادگیر و به نقل از  خبرگزاری فارس از بستک، میرمرسل ایزدی‌پور ظهر امروز در نشست شهرداران و شوراهای اسلامی شهر اظهار داشت: امروز افتخار همه ما خدمتگزاری به مردم ولایتمدار و قدرشناس بستک است و باید قدر این فرصت را بدانیم و با همدلی و اتحاد در مسیر خدمت‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم گام برداریم.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان دارای فرهنگ اصیل و دیرینه‌ای است، مدیریت‌های شهری باید تلاش کنند تا با طراحی و به‌کارگیری نمادهای متنوع و جذاب شهری، بیننده را با فرهنگ و تاریخ این سرزمین آشنا کنند.

فرماندار بستک با اشاره به وظایف شوراهای اسلامی شهر بیان داشت: شورای شهر نباید وظیفه خود را تنها محدود به نظارت بر عملکرد شهرداری کند بلکه این بخشی از وظیفه شورا است و باید در کنار آن با ورود جدی در مسائل شهری به خوبی بر حقوق شهر و شهروندان دفاع کند.

ایزدی‌پور افزود: شوراها در اولویت‌بندی مشکلات، کمک به برنامه‌ریزی در شهرداری‌ها، همکاری در ایجاد منابع درآمدی پایدار و مدیریت اعتبارات و هزینه‌ها نقش خود را ایفا کنند تا شاهد رشد و توسعه در ابعاد گوناگون در شهر‌ها باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد با مطالعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر گردد.

فرماندار بستک بر تکریم ارباب‌رجوع، رعایت ضوابط طرح‌های جامع و هادی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، رعایت ضوابط بودجه و آیین نامه معاملات، اشرافیت بر موضوعات شهر، رعایت سهم عمرانی از بودجه، دقت در انعقاد تفاهم نامه‌ها و قراردادها و تشکیل کمیسیون ۱۰۰ و ۷۷ تاکید کرد.

ایزدی‌پور همچنین توجه به پارک‌ها، فضاهای سبز و اماکن تفریحی، رفع سد معبر، تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و جذب اعتبارات توسط شهرداران همراه با نظارت شوراها را خواستار شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top