skip to Main Content

برگزاری نخستین کرسی آزاد‌ اندیشی با موضوع ماهواره در بستک

معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور بستک از برگزاری نخستین نشست کرسی آزاد‌اندیشی با عنوان شبکه‌های ماهواره‌ای مفید یا مخرب در دانشگاه پیام نور بستک خبر داد.
خبرگزاری فارس: برگزاری نخستین کرسی آزاد‌اندیشی با موضوع ماهواره در بستک

به گزارش بادگیر، عارف قاسمی عصر امروز در حاشیه این کرسی آزاداندیشی اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره بر برگزاری نشست‌های تخصصی و کرسی‌های آزاد‌اندیشی در دانشگاه و در میان قشر تحصیل کرده جامعه تاکید داشته‌اند.

وی ادامه داد: این نشست به منظور تقریب اندیشه‌های دانشجویان و استفاده از نقطه نظرات کارشناسی آنان برگزار شده است.

قاسمی در ادامه به موضوع این نشست اشاره کرد و گفت: موضوع ماهواره و شبکه‌های ماهواره‌ای همواره یکی از دغدغه‌های مردم و مسئولان نظام بوده ‌و نظر متخصصان حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی بر این است که کارشناسان خبره در این زمینه ورود کنند و با استفاده از نظرات آنان راه حلی مناسب در برخورد با این پدیده چاره‌جویی شود.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور بستک پژوهش‌های دانشجویی با موضوع شبکه‌های ماهواره‌ای و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن را یکی از برنامه‌های پیش روی این دانشگاه دانست و گفت: همکاری دانشجویان در خصوص پژوهش‌های علمی و رفع معضلات اجتماعی می‌تواند در رسیدن به اهداف شاخص سلامت جامعه کمک کند.

نخستین نشست کرسی آزاد‌اندیشی با حضور دانشجویان دانشگاه پیام نور و به داوری استاد جامه‌دار در سالن نمازخانه دانشگاه پیام نور برگزار شد.

در این نشست دانشجویان به دو گروه تقسیم شده و در بازه زمانی مشخص به نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان، موضوعات توسط داور جمع‌بندی و در خصوص آسیب‌ها و فرصت‌هایی که این تکنولوژی نوین ایجاد می‌کند توضیحات ارزنده‌ای ارائه شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top