skip to Main Content

رئیس کمیته امداد بستک خبر داد: افتتاح نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در بستک

نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در بستک افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: افتتاح نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در بستک

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، رئیس کمیته امداد این شهرستان بستک از افتتاح نمایشگاه اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: اعتیاد معضل اصلی در آسیب‌های اجتماعی است به گونه‌ای که بسیاری از مشکلات پس از اعتیاد به وجود می‌آید.

پرویز هاشمی‌پور با اشاره به معضل اجتماعی طلاق یکی از آسیب‌های جدی اعتیاد را طلاق دانست و بر لزوم انجام فعالیت فرهنگی در خصوص هشدار دادن به مردم تاکید کرد.

رئیس کمیته امداد بستک هدف از برگزاری این نمایشگاه را آگاهی دادن به مردم به خصوص مددجویان تحت پوشش کمیته عنوان کرد و گفت: تکدی‌گری و نابسامانی‌های اجتماعی معضل دیگر اعتیاد است به گونه‌ای که هر چه تعداد مصرف کنندگان مواد مخدر کمتر باشد تعداد مراجعان به کمیته امداد بر اثر این نوع از آسیب کمتر خواهد بود بنابراین فعالیت فرهنگی و نمایشگاهی در دستور کار مستمر این نهاد قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: برنامه‌های جنبی خوبی در حاشیه نمایشگاه بر پا خواهد شد که از جمله آنها می‌توان به شناسایی مددجویان بیمار و معرفی آنان به مراکز ترک اعتیاد، مشاوره مددجویان و پرداخت بخشی از هزینه‌های درمانی اعتیاد، اجرای کلاس‌های گروهی پیشگیری از اعتیاد توسط مربیان آموزش خانواده و توزیع انواع کتاب‌های آموزشی اشاره کرد.

این مسئول جامعه هدف را مددجویان تحت پوشش کمیته امداد عنوان کرد و متذکر شد: البته خدمات هزینه‌ای بیشتر شامل مددجویان تحت پوشش نهاد و اقشار نیازمند می‌شود ولی همه مردم می‌توانند از مشاوره و دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه استفاده کنند.

یادآور می‌شود نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد از امروز سه شنبه ۴ آذر در محل کمیته امداد امام خمینی بستک آغاز و تا ۱۴ آذر ادامه خواهد داشت.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top