skip to Main Content

دولت در نظر دارد با حمایت تولید کنندگان وضعیت معیشتی مردم را بهبود ببخشند


معاون فرماندار بستک با بیان اینکه مهار تورم و خروج از رکود اقتصادی یکی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید است، گفت: بارزسی و نظارت بر اصناف در بستک باید بییشتر شود.

خبرگزاری فارس: بارزسی و نظارت بر اصناف در بستک باید بییشتر شود

به گزارش بادگیر، محمد احمدی ظهر امروز در نشست کمیته تنظیم بازار این شهرستان توسعه اقتصادی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت دانست و اظهار کرد: ایجاد فضای آرام و بدون تنش در عرصه اقتصادی یکی از مهمترین اهداف دولت یازدهم است که تمام استانداران و فرمانداران  برای تحقق این امر مهم از هرگونه تلاشی چشم‌پوشی نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم بر بهبود وضعیت معیشت مردم تاکید جدی دارد، افزود: دولت و تمام دستگاه‌های اجرایی در نظر دارند با حمایت و پشتیبانی همه جانبه از تولیدکنندگان  وضعیت معیشتی مردم را بهبود ببخشند.

معاون فرماندار بستک بر نظارت مستمر و دقیق بازرسان بر واحدهای صنفی تاکید کرد و گفت: این مهم سبب جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و تنظیم و کنترل بازار می‌شود از این رو تمام واحدهای صنفی، خدماتی و صنعتی مکلف به رعایت قانون و عرضه کالا و خدمات براساس نرخ واقعی هستند.

احمدی ادامه داد: با تشدید بازرسی‌ها از این گونه واحدها با هرگونه تخلفی اعم از گران‌فروشی، احتکار، کم فروشی، تقلب و عدم درج قیمت برخورد قانونی خواهد شد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی متولی به جد پیگیری تخلفات صنفی هستند ادامه داد: فرمانداری بستک نیز به نوبه خود با اجرای طرح‌های نظارتی روند بازار را کنترل کرده و مانع سو استفاده فرصت طلبان می‌شود.

معاون فرماندار بستک با اشاره به گرانفروشی و کم فروشی برخی از فروشندگان تصریح کرد: با برپایی این نمایشگاه‌ها گام مهمی در راستای جلوگیری از سوء استفاده این افراد برداشته می‌شود و همچنین با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بازرسی‌ها از بازارها و واحدای صنفی این شهرستان نیز تشدید می‌شود.

احمدی با اشاره به نقش موثر اماکن و تعزیرات حکومتی در کاهش تخلفات و رسیدگی به موقع به جرائم خواستار حضور قاضی تعزیرات حکومتی به مدت یک روز در ماه در شهرستان شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top