skip to Main Content

فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور آلومینیوم و البدر بندرکنگ باز هم مساوی کردند

 هفته ششم لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور با تساوی در دربی هرمزگان به پایان رسید.

13930902000915_PhotoA

به گزارش بادگیر و به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، در این هفته از مسابقات مذکور، امشب دو تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان و البدر بندرکنگ به میزبانی باشگاه آلومینیوم المهدی در ورزشگاه تختی بندرعباس به دیدار هم رفتند.

در این مسابقه مجید ذاکری مربی تیم آلومینیوم المهدی در ترکیب خودش از وجود معین حسین‌خانی، عرفان گل‌محمدی، ماشاالله مبارکی‌پور، محمدامین رضائی، آریا طاهری، کاظم غلامحسینی، مهرزاد دهقانی، مهرداد عالی‌پور، جواد توسلی (۱۹ بنیامین حقدوست)، مهدی خجیر، رضا سالاری (۸۵ رضا فارغی) بهره برد.

از سوی دیگر نادر غله‌بانی سرمربی تیم البدر بندرکنگ هم سعید امامی‌منفرد، مسلم کلاتو، محمدرضا جعفری، ابراهیم آروند، محمد پاسلار، محمد نظامی، محمد ذاکران نسب، عزیزالله ذورقی کاتب (۶۱ محمدرضا چنگیزی)، احمد پویا (۴۶ محمد امین دریابان)، مهرداد بخنو (۸۱ حمید فرامرزی) و علی نصراللهی را به میدان فرستاد.

دو تیم که بازی رفت آن‌ها با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، برای پیروزی در این مسابقه از همان دقایق اول بازی حملاتی را روی دروازه یکدیگر به وجود آوردند.

شاگردان ذاکری که از تعداد کمی هوادار هم برخوردار بودند در این مسابقه در دقیقه ۳۴ صاحب یک پنالتی شدند که این ضربه پنالتی را معین حسین‌خانی دروازه‌بان آلومینیوم با یک ضربه زیبا درون دروازه البدر بندرکنگ جای داد.

نیمه نخست این مسابقه با همین تک گل به پایان رسید، در نیمه دوم غله‌بانی سرمربی البدر بندرکنگ دقیقه ۴۶ احمد پویا را از زمین بیرون آورد و محمدامین دریابان که مصدوم هم بود به میدان فرستاد تا فشار حملات را روی دروازه زردپوشان آلومینیوم بیشتر کند اما این کار هم فایده‌ای نداشت و سرمربی تیم البدر دو مهاجم تازه نفس دیگر را هم به میدان فرستاد تا در این بازی بازنده نباشد.

حملات قرمزپوشان البدر تا دقایق پایانی هم ادامه داشت و در واقع حس امیدواری در تیم نوجوانان البدر باعث شد تا در دقیقه ۲+۹۰ روی ارسال کرنر توسط بازیکن شماره چهار خودشان محمد پاسلار به گل مساوی برسند تا دیدار برگشت دو تیم هم مثل دیدار رفت با تساوی به پایان برسد.

البته آلومینیوم المهدی در این مسابقه از دقیقه ۴۵ با دریافت کارت زرد دوم محمدامین رضایی ۱۰ نفره به کار خودش ادامه داد.

در این بازی که قضاوت آن را مجید برجی، حسین آبیار و بهزاد امیری بر عهده داشتند که داور مسابقه به محمدامین رضایی، ماشاالله مبارکی، آریا طاهری از آلومینیوم المهدی و محمدرضا جعفری از البدر بندرکنگ کارت زرد نشان داد.

محمد احمدی بلندویی داور چهارم این دیدار بود و محمود رئیسی به عنوان نماینده فدراسیون این مسابقه را اداره کرد.

در جدول رده‌بندی گروه چهارم البدر بندرکنگ با هشت امتیاز سوم است و آلومینیوم المهدی با سه امتیاز در مکان پنجم جدول شش تیمی قرار دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top