skip to Main Content

پژوهش‌های فرهنگی در بستک نیازمند یاری واحدهای دانشگاهی است

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد بستک گفت: برای اجرای پژوهش‌های فرهنگی در بستک نیازمند یاری واحدهای دانشگاهی هستیم.

شیبانی ۴

به گزارش بادگیر، عبدالرضا شیبانی صبح امروز در نشستی خبری با بیان اینکه نخستین نشست هماهنگی انجمن‌های فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک با کارگروه‌های فرهنگی هنری دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شده است، اظهار داشت: این نشست به منظور ایجاد هماهنگی هر چه بیشتر بین دانشجویان و هنرمندان شهرستان در تعامل با تولید برنامه‌های فرهنگی و هنری تشکیل شد.

وی افزود: دانشگاه‌ها از ظرفیت بالایی در شکل دادن به تحولات فرهنگی و هنری برخوردارند و کارگروه‌های فرهنگی و هنری دانشگاه می‌توانند با آموزش اصولی در آینده سهم مهمی در سبد تولیدات فرهنگی و هنری جامعه داشته باشند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک دانشگاه‌ها را تولید کننده علم دانست و گفت: فعالیت عالمانه فرهنگی و هنری از تأثیرات بیشتری برخوردار است که انتظار می‌رود دانشجویان هنرمند به این نکته توجه بیشتری داشته باشند.

وی پژوهش در عرصه‌های فرهنگی و هنری را یکی از مهمترین شکل حضور دانشگاه‌ها در این حوزه دانست و گفت: بسیاری از موضوعات فرهنگی و هنری در شهرستان نیاز به پژوهش دارد که با حضور دانشگاه‌ها می‌توان این موضوع را به سرانجام خوبی رساند.

شیبانی گفت: علاوه بر معاونت فرهنگی دانشگاه پیام نور بستک انجمن‌های نمایش، شعر و داستان، موسیقی، عکاسی، تجسمی، خوشنویسی هر کدام نقطه نظرات خود را در نشست مذکور ارائه داده‌اند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top