skip to Main Content

جلسه ورزش بخش مهران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در شهر لمزان برگزار شد

شهر لمزان میزبان مدیرکل ورزش و جوانان جناب اقای دانشور، رییس ورزش شهرستان به همراه جمعی از شوراها و دهیاران بخش مهران بود .
دراین جلسه درخصوص حرکت های مثبتی که اداره ی ورزش و جوانان استان و شهرستان در بخش مهران انجام شده بود قدردانی شد .

image

به گزارش بادگیر، غلامعلی دانشور به همراه قنبرزادگان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر لنگه جهت بازدید از بخش مهران شهرستان بندر لنگه وارد این بخش شد و در جلسه شورای ورزش این بخش که باحضور شهردار ، رئیس و اعضای شورا ،مسئولین ادارات و مسئولین هیئت های ورزشی در سالن اجتماعات شهرداری لمزان برگزار گردید شرکت نمود.

در این جلسه فاریابی نماینده اداره ورزش و جوانان بخش مهران به حاضرین خیر مقدم گفت و اظهار داشت :بخش مهران و شهر لمزان که بیش از ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد در رشته های فوتبال ،فوتسال، والیبال، دوومیدانی، شطرنج و رزمی فعالیت دارند و بیش از ۵۰۰ نفر بیمه ورزشی هستند و امید است با کمک اداره کل بیشتر و بهتر ورزش منطقه را گسترش دهیم .

سپس قنبرزادگان رئیس اداره ورزش و جوانان بندرلنگه پیرامون اقدامات انجام شده در جهت احداث ورزشگاه و زمین چمن طبیعی و سالن ورزشی چند منظوره از سوی اداره کل مطالبی بیان نمود .

در این میان مسئولین هیئت های ورزشی و باشگاه ها به مسائل و مشکلات خود پرداختند و از حضور دانشور در این بخش و بازدید از فعالیت های ورزشی تشکر و قدردانی کردند و خواستار تعمیر و مرمت کفپوش سالن ورزشی شهر لمزان و پدل و افزایش سکوی تماشاچی و فضاهای ورزشی بیشتر در روستاهای این منطقه شدند.

در ادامه نماینده ورزش بانوان حواستار کمک مالی به ورزش بانوان و تامین وسایل ورزشی شد.

سپس دانشور طی سخنانی بیان داشت: همه شهرها و روستاهای استان برای ما مهم و با ارزش هستند و همواره تلاش داریم به هر نحو ممکن در حد توان در جهت رفع مشکلات روستاها اقدام نماییم و با سفر به بخش ها و شناسایی مسائل و مشکلات آنها گامی اساسی برای رشد و توسعه ورزش و زیر ساخت ها در روستاها برداریم .

متولی ورزش استان هرمزگان مبلغ ۲۰ میلیون ریال وسایل و امکانات ورزشی جهت کمک به ورزش این منطقه اختصاص داد.

دانشور همچنین مبلغ ۲ میلیارد ریال اعتبار جهت کمک به زیر ساخت های ورزشی در این بخش شامل احداث زمین ورزشی روستایی روستاهای کونه . انجیره . پدل و لمزان اختصاص یافته تا با همکاری دهیاران بتوانیم فضاهای ورزشی را گسترش دهیم .

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان سپس در نماز جمعه شهر لمزان شرکت کرد ، امام جمعه اهل سنت این شهرستان ضمن تشکر از حضور مدیرکل در نماز عبادی سیاسی جمعه افزود :دین مبین اسلام به ورزش سوارکاری . شنا . وتیراندازی . اهمیت خاصی می دهد و همچنین دانشور در دیدار با امام جمعه اهل سنت لمزان به تشریح اهداف و خدمات دولت تدبیر و امید و حمایت های دکتر گودرزی مقام عالی وزارت و توجه ویژه استاندار هرمزگان به ورزش استان و برنامه ریزی اداره کل ورزش و جوانان در این بخش مطالبی بیان نمود.

ارسال شده توسط: محمد اسفندمر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top