- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

دانلود برنامه بازار ۵.۰.۶ bazar گوشی اندروید/جدیدترین نسخه بازار

th

 

لینک دانلود برنامه [1]

منبع لینک دانلود :کافه بازار

 

توضیحات:

نصب بازار برای بار اول روی دستگاه اندرویدی

به طور کلی برای نصب برنامه‌های اندرویدی شما نیاز به فایل نصب آن‌ها خواهید داشت که با پسوند apk شناخته می‌شوند. نصب بازار نیز مانند برنامه‌های دیگر صورت می‌گیرد و برای دسترسی به این فایل باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

قبل از اینکه بخواهید فایل را دانلود کنید بهتر است سری به تنظیمات دستگاه بزنید. برای دسترسی به تنظیمات راه‌های زیادی وجود دارد ولی راهی که در تمام دستگاه‌ها کاربرد دارد مراجعه به لیست تمام برنامه‌های خود و باز کردن برنامهٔ تنظیمات (Settings) است. در اینجا به قسمت امنیت (Security) رجوع کنید و تیک مربوط به نصب برنامه‌ها از منابع نا‌شناس (Unknown sources) را علامت بزنید. با علامت زدن این تیک ممکن است اخطاری مبنی بر خطرناک بودن این کار دریافت کنید که در رابطه با برنامه‌های بازار جای نگرانی نیست. چرا که برنامه‌های بازار همه توسط ما بررسی و سپس در بازار منتشر می‌شوند.

Security option in settings
Enable unknown sources

حال به این صفحه مراجعه کنید تا بتوانید بازار را دریافت کنید. بهتر است با دستگاه اندرویدی‌تان مراجعه بفرمایید چرا که کارتان راحت‌تر خواهد بود. اگر با رایانهٔ شخصی‌تان این فایل را دانلود کنید مجبور به انتقال آن با کابل یا هر روش دیگری به دستگاه خواهید بود. با کلیک بر روی دکمهٔ دریافت بازار ممکن است پیغام هشداری مبنی بر امکان خرابکاری برنامه مشاهده کنید که لازم است با کلیک روی دکمهٔ OK آن را نادیده بگیرید.

Ignore the tip

بعد از اتمام دانلود روی دستگاه اندرویدی، اعلانی (Notification) مربوط به اتمام دانلود مشاهده خواهید کرد. برای نصب بازار قسمت اعلان‌های اندروید را با کشیدن انگشت خود از بالای صفحه نمایش به پایین باز کنید و روی اعلان مربوطه کلیک کنید. اگر این اعلان را انکار کردید یا اصلاً دریافت نکردید سراغ برنامهٔ دانلودز (Downloads) بروید و از لیست دانلود‌شده‌ها این برنامه، بازار را انتخاب کنید.

Click on the notification
Find Bazaar in downloads

کار نصب برنامه با پرسشی مبنی بر اینکه برنامهٔ بازار با گرفتن دسترسی‌های زیر در دستگاه شما نصب خواهد شد شروع می‌شود. روی دکمهٔ نصب (Install) کلیک کنید تا بازار نصب شود. بعد از انجام این کار شما می‌توانید بازار را در لیست تمام برنامه‌های خود ببینید. در برخی از دستگاه‌ها ممکن است در هنگام نصب سؤال دیگری مبنی بر بررسی برنامه‌ها توسط گوگل پرسیده شود که برای امنیت بیشتر می‌توانید به این سؤال پاسخ مثبت دهید. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که این کار به اتصال اینترنت نیاز دارد و هر از چند گاهی برنامه‌های شما توسط گوگل در رابطه با مسائل امنیتی بررسی خواهند شد.

The install permissions and dialogue

تبریک می‌گوییم. بازار با موفقیت روی دستگاه شما نصب شده است و می‌توانید از گشت و گذار در آن لذت ببرید! نیازی به یاد‌آوری نیست که برای استفاده از بازار باید روی دستگاه خود به اینترنت دسترسی داشته باشید.

حالا که برای اولین بار بازار را روی دستگاه خود نصب کردید می‌توانید به لیست مخصوص کاربران تازه در بازار رجوع کنید و از برنامه‌های ضروری هر دستگاه اندرویدی لذت ببرید.