skip to Main Content

پس از رقابت ۱۲۰ ورزشکار: دیوان بندرلنگه قهرمان مسابقات کاراته هرمزگان شد

تیم دیوان بندرلنگه قهرمان مسابقات کاراته هرمزگان شد.
خبرگزاری فارس: دیوان بندرلنگه قهرمان مسابقات کاراته هرمزگان شد
 به گزارش بادگیر و به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم کاراته دیوان بندرلنگه که در مسابقات کاراته قهرمانی استان سبک شوتوکان بین‌المللی شرکت کرده بود امروز توانست با اقتدار و با کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد.

بعد از تیم دیوان، تیم‌های سامان بندرعباس و اداره ورزش و جوانان جاسک عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

این دوره از مسابقات با حضور ۱۲۰ ورزشکار از تیم‌های دیوان بندرلنگه، بسیج بندرلنگه، فجر بندرلنگه، سامان نوین بندرعباس، سامان بندرعباس، مهد ستارگان بندرعباس، اداره ورزش و جوانان بندرجاسک، انصارالمهدی بندرعباس، بسیج ورزشکاران بندرعباس به مدت یک روز در سالن بسیج بندرعباس برگزار شد.

این دوره از مسابقات به صورت تیمی در

تمامی وزن‌ها برگزار گردید.

برای نماینده بندرلنگه در وزن ۸۴ و ۸۵ کیلوگرم محمد سپهرسالاری، امیررضا صابری، محمدجواد پیروی، در وزن ۷۸ و ۷۹ کیلوگرم محمدرضا امیری، محمدعرفان تندرو، علیرضا سالاری و در رده سنی بزرگ‌سالان فرزاد مریدی، محمد مریدی و رضا بسارهمدال طلا به دست آوردند.

برای تیم دیوان در وزن ۸۲ و ۸۳ کیلوگرم محمدامین تشنه‌دل، محمدرضا کیقبادی، عبدالحسین کوهستانی مدال نقره به دست آورند و برای تیم بسیج بندرلنگه هم در وزن ۷۸ و ۷۹ کیلوگرم محمدامین فلاحی‌نیا‌، مهدی چاکری، حسین سالاری و در رده سنی بزرگ‌سالان هم محمد نصاری، مهدی زارع‌زاده، هادی زارع‌زاده، علی‌رضا تاج‌الدینی نقره‌ای شدند.

مدال‌های برنز تیم دیوان را نیز در وزن ۸۶ و ۸۷ کیلوگرم آرتین دربان، محمدامین حاجبی و حسین خاوند به دست آوردند و برای تیم بسیج هم در وزن ۸۴ و ۸۵ کیلوگرم این رنگ مدال توسط ابوالفضل محمدی، آرمین فلاحی‌نیا، میلاد حسن‌پور، امیرحسام صحرانشین به دست آمد.

همچنین در وزن ۸۲ و ۸۳ کیلوگرم محمد دمی‌زاده، حسام خواجه بهرامی، عرفان سلیمی‌پور و در رده سنی ۸۲ و ۸۳ امیرعلی ذوالفقاری، محمد احسان تندرو، عرشیا نامجو برای تیم بسیج مدال گرفتند.

در وزن ۸۰ و ۸۱ کیلوگرم هم محمد شادبهر، علیرضا خرمی‌پور و نیما فریدونی برای تیم دیوان و برای تیم بسیج هم وزن ۸۰ و ۸۱ کیلوگرم صادق مریدی‌، سهراب حاجبی و مهدی مریدی مدال برنز گرفتند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top