skip to Main Content

آغاز تولید فیلم بلند «پلیتی پلیسیر» در جنوب کشور

آغاز تولید فیلم بلند «پلیتی پلیسیر» توسط جمعی از هنرمندان لامرد در جنوب کشور

حیاتی ۳

به گزارش خبرگزاری بادگیر، «پلیتی پلیسیر» اولین فیلم بلند سینمایی با لهجه لامردی امروز کلید خورد. نویسنده و کارگردان این فیلم “عبدالحمید حیاتی” از فیلم سازان و شاعران خوب جنوبی است که کارنامه درخشانی در عرصه تئاتر ، سینما و شعر دارد. شب گذشته بازیگران این فیلم در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد گرد هم آمدند و تولید این فیلم رسما شروع شد .

شنیده ها حاکی از این است تعداد زیادی از هنرمندان شهرستان لامرد در این اثر بلند سینمایی جلوی دوربین خواهند رفت و تعدادی از کارگردانان و نویسندگان تراز اول لامرد در این فیلم عبدالحمید حیاتی را همراهی خواهند کرد. از جمله افشین راستی به عنوان بازیگردان و مجید اوزی ( نویسنده بسم الله شوم ) به عنوان مشاور کارگردان هم اکنون معرفی شده اند. محمد جواد صفایی و چند کارگردان دیگر لامردی نیز در این کار مسئولیتهایی را به عهده خواهند داشت. اطلاعات چندانی از جزئیات هنوز منتشر نشده ولی حضور دو بازیگر تراز اول کشور (احتمالا علی صادقی و بهنوش بختیاری) و مریم حیاتی بازیگر لامردی مقیم کشور قطر در این فیلم حتمی به نظر میرسد. عوامل تولید فیلم (تصویر بردار ، صدابردار ، گریمور ، طراح صحنه و…..) کاملا حرفه ای خواهند بود.

خلاصه داستان : فرشته محیط بان شهرستانی است که بر اثر پاره مشکلات به لامرد نقل مکان می کند و در لامرد با خانواده منصور ( جوانی بد شانس ) آشنا میشود و این آشنایی حوادثی جالب و طنز را رقم میزند ……..

این فیلم در ژانر طنز اجتماعی دو ساعته اولین فیلم بلند سینمایی با زبان لامردی است .

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top