skip to Main Content

سال ۹۳ برای پارسیان سالی آینده ساز و افق آفرین بود

به گزارش خبرگزاری بادگیر، محمد رادمهر فرماندار پارسیان به مناسبت فرا رسیدن سال نو و تولد دوباره طبیعت پیام تبریکی خطاب به مردم شهرستان پارسیان صادر کرد.

12

متن پیام بدین شرح است :

بهار آغازی برای تحولی درونی در تمام اجزای خلقت و خصوصا انسان به عنوان اشرف مخلوقات است و نوروز زمانی برای شکوفایی و رستاخیز آدمی محسوب می شود.

اینک در آستانه نوروز باستانی که با ایام سوگواری بانوی آب و آینه حضرت فاطمه زهرا(س) درآمیخته؛ طلیعه بهار ۹۴ را با یاد او آغاز می کنیم، چراکه تمام هستی قطره ای از دریای بیکران عطوفت فاطمه است. اینجانب ضمن تبریک و تسلیت، بهترین ها را برای مردم شریف و متدین شهرستان پارسیان و همه هموطنان عزیز آرزو دارم.

عرصه خدمت در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات مقام عظمای ولایت و دولت خدمتگزار تدبیر و امید فرصتی در اختیار خادمین شما در شهرستان بوجود آورد تا دریایی از همدلی و وحدت در آن موج بزند و امروز بر خود می بالیم که آنچه در توان داشتیم در ظرف ۳۶۵ روز خدمت در طبق اخلاص گذاشتیم و تقدیمتان کردیم.

بر این باوریم سالی را پشت سر گذاشتیم که با درایت مقام عظمای ولایت و به شعار «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» مزین گردیده بود، برای شهرستان پارسیان سالی آینده ساز و افق آفرین بود.

سالی که در آن به برکت ریاست محترم جمهور، استاندار معزز استان جناب آقای دکتر جادری و کاروان جاری و ساری تدبیر و امید، پارسیان را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داد.

امیدوارم در سایه توجهات ایزد منان، تفضلات حضرت ولی عصر(عج)، در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، منویات زعیمانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید، همواره موفق و موید باشید

محمد رادمهر

فرماندار شهرستان پارسیان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top