skip to Main Content

اهداف انجمن “بستکیه” سیاسی نیست / مشارکت جوانان در فرهنگ سازی ضروری است

مدیر گروه بستکیه گفت : این انجمن در راستای برگزاری برنامه های فرهنگی هنری و فارغ از هرگونه اهداف سیاسی و با حضور جوانان فعال بستکی تشکیل شده است

شهاب-الدین-بادروج-20150318_101852-346x256به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از  شبکه اطلاع رسانی هرمز، شهاب الدین بادروج عضو هیات مدیره گروه بستکیه در مراسم بزرگ جشن پایان سال که با حضور هنرمند مطرح کشور حمید رضا ماهی صفت و همچنین هنرمندان شهرستان سید محمد محمدنیا(آروین) و فهیم محمودی در بستک برگزار شد اظهار داشت : انجمن بستکیه در راستای برگزاری برنامه های فرهنگی هنری و فارغ از هرگونه اهداف سیاسی و با حضور جوانان فعال بستکی تشکیل شده است .

وی در ادامه ضمن اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری مزین شده به سال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود : بحمدلله توانستیم در آخرین هفته از سال برنامه فرهنگی بزرگی در شان مردم عزیز شهرستان برگزار کنیم .

بادروج در ادامه اعضای گروه بستکیه را معرفی و از برنامه های متنوع و متفاوت فرهنگی و هنری با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک از سوی این گروه در سال آینده خبر داد.

وی در پایان از همکاری های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره کتابخانه های عمومی ، دانشگاه پیام نور، اداره راه و شهرسازی ، نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین فرماندار شهرستان که حامی برنامه های فرهنگی است تشکر و قدردانی نمود.

این مراسم با حضور پرشور مردم و جمعیتی بالغ بر دوهزار نفر در محل سالن دانشگاه پیام نور بستک برگزار شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top