skip to Main Content

مدیر موفق کسی است که با رعایت قانون بتواند رضایت ارباب رجوع را جلب کند

امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان ورود به سال جدید را تلنگری برای نو شدن انسان در انسانیت خود دانست.

42968

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، احمد خنجی امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان در آخرین جلسه شورای اداری سال ۹۳ شهرستان پارسیان ابراز امیدواری کرد سال ۹۴ برای همه مردم سالی سرشار از مهر و مودت باشد.

وی افزود: توسعه و پیشرفت هر مجموعه در گرو اتحاد و انسجام آن مجموعه هست بنابر این در سال جدید اتحاد و انسجام برای جمع حاضر و امت اسلامی از خداوند بزرگ آرزو می کنم.

امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان در ادامه گفت: وقتی صحبت از پایان سال می شود صحبت از پایان است و این یادآوری پایان، باید برای ما تلنگر و هشداری باشد تا اعمال خود را در آنچه در طول یک سال فعالیت و یک عمر زندگی انجام داده ایم محاسبه کنیم.

خنجی یکی از خصوصیات مدیر موفق از نظر شریعت اسلام ایجاد محبت و صمیمیت در مجموعه کاری خود دانست و گفت: سفارش پیامبر اسلام این است که انسان موفق انسانی است که بتواند جمع مختلف و پراکنده را تبدیل به جمع مؤتلف و همسو کند.

امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان خاطر نشان کرد: سوء مدیریت این است که مدیری بیاید و یک جمع همراه و مؤتلف را مختلف و متفرق کند. وی ادامه داد: اگر مدیر اهل تدبیر و برنامه نباشد طبیعتا مجموعه از هم می پاشد.

خنجی در پایان ضمن تقدیر از مجموعه اعضاء شورای اداری شهرستان گفت: مجموعه مدیران شهرستان مدیرانی دلسوز هستند که به مسئولیتهای خود اشراف کامل دارند. وی تأکید کرد: امیدوارم با حفظ جمع موجود بتوان زمینه توسعه و پیشبرد اهداف نظام، دولت و خواسته های مشروع مردم شهرستان را فراهم نمود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top