skip to Main Content

فرماندار پارسیان نقش کارگران و کارفرمایان را در توسعه و پیشرفت کشور مهم دانست

فرماندار پارسیان نقش کارگران و کارفرمایان را در توسعه و پیشرفت کشور مهم دانست

12

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد رادمهر فرماندار پارسیان امشب در نشست کمیسیون کارگری شهرستان بر رفع مشکلات کارگران تأکید کرد و نقش آنان را در توسعه و آبادانی کشور غیر قابل انکار دانست.

وی با تأکید بر لزوم شناسایی و رفع مشکل واحدهای کارگری شهرستان افزود: استقلال پایدار کشور در گرو فعالیت مسئولانه کارگران و تعامل مثبت و سازنده با مدیران واحدهای تولیدی است.

فرماندار پارسیان بر پرداخت به موقع مطالبات کارگران تأکید کرد و گفت: با کارفرمایانی که نسبت به پرداخت به موقع مطالبات کارگران اقدام نکنند برخورد جدی خواهد شد.

رادمهر توجه به ایجاد اشتغال پایدار را یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید دانست و تصریح کرد: کمیسیون کارگری با رویکرد حل معضلات محیط‌های کارگری به دنبال حفظ ثبات و تعادل در زمینه اشتغال است.

رئیس کمیسیون کارگری پارسیان خاطر نشان کرد: سرمایه، مدیریت و نیروی انسانی مهم‌ترین مؤلفه‌های کار و تولید بوده و مجموعه مدیریت این شهرستان ضمن نظارت مستمر از نیروهای کار جهت رشد و توسعه کسب و کار حمایت می‌کنند.

فرماندار پارسیان گفت: با توجه به اهمیت رعایت حقوق کارگران در نظام اسلامی و همچنین با توجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم، نهادهای خصوصی باید حقوق کارگران را سر موعد پرداخت کنند.

نماینده عالی دولت در پارسیان تأکید کرد: از دستگاه‌های نظارتی انتظار می‌رود با رعایت موازین قانونی بر روند حفظ حقوق کارگر و کارفرما نظارت جدی داشته باشند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top