skip to Main Content

سرایداران امانت داران واقعی آموزش و پرورش هستند

معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش منطقه جناح در کارگاه توجیهی حفاظت و امنیت جهت سرایداران ، رانندگان ، خدمتگزاران، آشپزان و کمک آشپزان خاطر نشان ساخت : سرایداران امانت داران واقعی آموزش و پرورش هستند.

20150315_092556

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه جناح ؛ عبدالله عالیان معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش منطقه جناح بیان کرد : با فرا رسیدن سال نو و ایام تعطیلات ، در راستای اسکان مهمانان نوروزی مساعدت با آنان نشان از فرهنگ غنی مهمان نوازی منطقه می باشد.

وی افزود : سرایداران و معلم یاران سفیران فرهنگی آموزش و پرورش منطقه جناح هستند.

معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش منطقه جناح خطاب به سرایداران و خدمتگزاران گفت : در حفظ و نگهداری از اموال مدرسه کوشا و فعال باشید .

علی پرتو مسئول حراست اداره آموزش و پرورش منطقه جناح ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه نیروهای خدماتی تصریح کرد : با فرا رسیدن ایام تعطیلات جهت پیشگیری از وقع هر گونه حوادثی نیاز به هوشیاری و مراقبت بیشتری است.

مسئول حراست اداره آموزش و پرورش منطقه با اشاره به حضور فعال آتش نشانی و اورژانس در ایام تعطیلات اظهار داشت: دو نعمت سلامتی و امنیت را مرهون زحمات این نیروهای مخلص فداکار هستیم.

سروان شیروانی فرماندهی پاسگاه انتظامی, پورپشمن مسئول پایگاه اورژانس و غنی زاده مسئول آتش نشانی جناح آمادگی خود را جهت هر گونه خدماتی اعلام نمودند.

شایان ذکر است مسئول آتش نشانی آموزش های لازم اتفا حریق به صورت تئوری و عملی ارئه نمود. مقرر گردید به کلیه نیرو های حاظر در جلسه گواهی ضمن خدمت تعلق گیرد.

ارسال خبر توسط: میلاد کارگر

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top