skip to Main Content

نمایشگاه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر با استقبال دانش آموزان روبرو گردید

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جناح در حاشیه این بازدید خبر داد : نمایشگاه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر با استقبال دانش آموزان روبرو گردید.

IMG-20150316-WA0061

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه جناح ؛ ناصر چمن پیرا رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جناح در حاشیه بازدید از نمایشگاه با اهمیت آشنایی دانش آموزان به این معضل اجتماعی گفت: یکی از موضوع های مهم در زمینه پیشگیری و مبارزه با اعتیاد ، آموزش دانش آموزان در مدارس است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه جناح گفت : برگزاری این نمایشگاه به مدت چهار روز می باشد و مقرر است در سطح روستا های منطقه نیز برگزار گردد.

وی افزود : برنامه هایی که در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اجرا می گردد تاثیر بسزایی جهت سالم سازی فضای آموزشی و جامعه دارد.

چمن پیرا اضافه کرد : یکی از اهداف برگزاری چنین نمایشگاهها ، آشنایی قشر جوان با عواقب و پیامد های استعمال مواد مخدر می باشد.

وی با درخواست از مسئولین جهت اجرا و برپایی کلاس های آموزشی و نمایشگاهها با موضوع آشنایی با عواقب استعمال مواد مخدر تصریح کرد : تداوم این اقدامات باعث می شود فرهنگ سلامت جسم و روح در جامعه بهینه سازی شود.

از نکات جالب توجه این نمایشگاه ، افرادی بودند که موفق به ترک اعتیاد شده بودند و با برگزاری کلاس های آموزشی از عواقب اعیتاد مواد مخدر به دانش آموزان یادآور شدند. این نمایشگاه با همت اداره آموزش و پرورش منطقه ، موسسه اندیشه جناح و بهزیستی شهرستان بستک برگزار شد.

بازدید از نمایشگاه با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ، عبدالله عالیان معاون پشتیبانی ، باقر محمد پور کارشناس تربیت بدنی و بهداشت و سید عبدالله افکار کارشناس امور تربیتی صورت گرفت.

ارسال خبر توسط: میلاد کارگر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top