skip to Main Content

ضرورت توجه دهیاران به ارائه خدمات مطلوب به روستاها

معاون فرماندار بستک بر خدمات دهی مطلوب دهیاران به مردم روستاها با توجه به منابع محدود تاکید کرد.

IMG13444916
به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان بستک، محمد احمدی در گردهمایی دهیاران و مسوولان مالی دهیاریهای شهرستان نقش دهیاران را در مدیریت روستایی بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: دهیاری‌ها و تأثیر آنها در روند حل مشکلات روستاها از نکات قابل توجهی است که دهیاران باید آن را مورد توجه خویش قرار دهند.
وی توفیق خدمت و فعالیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای تحقق اندیشه های والای امام راحل (ره)، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید را جزو افتخارات دهیاران در دوره کنونی دانست.
معاون فرماندار بستک بر ارسال اخبار و اطلاعات سیاسی، اجتماعی و… به بخشداری و فرمانداری، شرکت در مراسم های ملی و مذهبی، راه اندازی فضای کسب و کار برای مشاغل خانگی و صنایع دستی در روستاها و خدمات رسانی مطلوب به مهمانان نوروزی تاکید کرد.
مهندس احمدی تاکید کرد: دهیاریهای شهرستان باید بر اساس پروژه تعریف شده از استان، اعتبارات واریز شده را تا پایان سال در سرفصل تعیین شده هزینه کنند.
وی انجام خدمات‌دهی و فعالیت‌های مشخص با توجه به منابع محدود، متکی شدن دهیاران به توانمندسازی روستاها از طریق مشارکت مردمی در کارهای تولیدی و شناسایی منابع درآمدی برای حرکت و ایجاد تکاپو و خروج از نگاه سنتی حاکم در روستاها را از مهم‌ترین وظایف دهیاران برشمرد.

انتهای متن:/۸۸۰۱۰/ق و/ظ۸۷۶۶

خبرنگار: حق شناس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top