skip to Main Content

۷۰ میلیون ریال کارت هدیه میان نیازمندان کیش توزیع شد

مدیرعامل انجمن بانوان کیش با اعلام حمایت از ۲۸۰ زن بی سرپرست، بد و خودسرپرست وایتام در جزیره کیش گفت : اعطا ۷۰ کارت یک میلیون ریالی ، پرداخت کمک هزینه تحصیلی چهار دانشجو و سایر نیازهای زندگی از جمله اقدامات این انجمن در آستانه نوروز است.

81541018-6335271

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، ‘کتایون کامران’ روز شنبه در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا به سابقه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی این انجمن ( نهاد غیر دولتی ) در جزیره کیش اشاره کرد و گفت : این انجمن از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را زیر نظر معاونت اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش آغاز کرده و گام های موثری را در راستای کمک به نیازمندان ، اعطا کمک هزینه اجاره مسکن، ازدواج، تحصیل و جهیزیه هزینه آب و برق برای افراد بی سرپرست و بدسرپرست برداشته است .

وی با بیان اینکه انجمن بانوان کیش از ۵۰ زن بی سرپرست و ۲۳۰ زن بد و خود سرپرست و ۷۰ یتیم زیر ۱۸ سال حمایت می کند ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک با حمایت بیشتر مسوولان و نیکوکاران کیش اقدامات موثر تری برای کمک به این خانواده ها برداشته شود.

کامران گفت : ۳۰ خیر عضو این انجمن هستند و عمده کمک های نقدی و غیر نقدی از ۲۰ تا ۵۰۰ هزار تومان به این انجمن اهدا می شود و به مرور به واجدین شرایط داده می شود.

وی تاکید کرد: این کمک ها ۷۰ عدد کارت هدیه یک میلیون ریالی در قالب کمک های نقدی اعضای انجمن بانوان کیش ، چهار شهریه دانشجویی ، دو شهریه مهدکودک به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان ، آبگرمکن ؛ مقداری البسه و پوشاک ، لوازم خانه و اسباب بازی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال در قالب کمک های غیر نقدی اعضای انجمن در آستانه عید نوروز در میان تعدادی از خانواده های نیازمند جزیره کیش توزیع شده است .

وی این انجمن را تنها موسسه فعال دارای مجوز عنوان کرد و گفت : در مقابل کمک های اهدایی رسید داده می شود ، و افراد خیر مطمئن هستند که مبالغ اهدایی صرف امور خیریه می شود.

وی در پایان از خیرین خواست تا برای پرداخت شهریه دانشگاهیان و کمک هزینه تحصیلی سایر مناطق پیشقدم شوند .

انجمن خیریه بانوان کیش با سابقه فعالیت مستمر در طول سال های گذشته خانواده های نیازمند کیش را تحت پوشش خود قرار داده است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top