skip to Main Content

معرفی مناطق گردشگری جزیره کیش

ساحل مرجانی و پارک شهر جزیره کیش دو مورد از مهمترین مناطق زیبا و جاذبه های گردشگری جزیره کیش هستند.

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز، سرویس وبگردی هرمز به معرفی دو مورد از مهمترین جاذبه های گردشگری این جزیره پرداخته است

سواحل مرجانی جزیره کیش:

اگر خواهان فضایی زیبا و در عین حال دور از سر و صدا هستید، پارک ساحلی مرجان را از دست ندهید. این پارک فضایی طراحی شده و دلنشین دارد. این پارک در شرق جزیره زیبای کیش واقع شده و یکی از زیباترین سواحل جزیره محسوب می شود. این پارک نزدیک به بازار مرجان بوده و در عین حال فضایی آرامش بخش دارد.

 

ehh3oda611mj

محوطه سازی این پارک، زیبا و مناسب و امکانی برای تفریح کردن و گذراندن لحظاتی آرام در ساحل زیبای کیش است که توصیه می کنیم در طی اقامت تان در کیش، از آن دیدن فرمایید و از مناظر زیبای طبیعت لذت ببرید.
شما می توانید از اسکله ی کوچکی که در ساحل مرجان قرار دارد، دریای شفاف و ماهی های بی نظیر را تماشا کنید.

پارک شهر جزیره کیش:

پارک شهر کیش فضای مفرحی برای پر کردن اوقات فراغت کیشوندان و گردشگران می باشد،در این پارک علاوه بر فضاهای سبز، دریاچه مصنوعی، فضای ورزش و تندرستی، پیست دوچرخه و اسکیت، آب نمای و میدان گل، فضاسازی مناسبی برای استفاده معلولان نیز صورت گرفته است.

۴۵ درصد مساحت این پارک فضای سبز است و از گونه های گیاهی سازگار با آب و هوای کیش و مبلمان شهری شکیل و زیبا استفاده شده و دیواره های کناری پارک نیز با بهره گیری از نقاشی هنرمندان کیش مزین شده است.

همچنین آلاچیق هایی برای استراحت و اسکان خانواده ها در آن تعبیه شده تا در مدت حضور و گردشگری در پارک از فضاهای ایجاد شده بهترین استفاده را ببرند. دریاچه مصنوعی ایجاد شده در پارک شهر کیش اولین دریاچه بزرگ کیش است که در آن ۲۰ تا ۳۰ قایق پدالو به آب انداخته شده تا خانواده ها در فضایی آرام به تفریح بپردازند.

 

w34mvcuzdmwa

برخی فضاهای این پارک از جمله محوطه بازی کودکان طوری طراحی شده که تا فصل تابستان مسقف شده و قابلیت استفاده را خواهد داشت و مردم می توانند از این فضاها در ایام گرم سال استفاده بهینه داشته باشند. ایجاد پارکینگ در فضایی به مساحت یک هکتار و شهربازی مدرن در فضایی به مساحت پنج هکتار از دیگر برنامه هایی سازمان منطقه آزاد برای توسعه پارک شهر و ایجاد فضایی مفرح برای پر کردن اوقات فراغت مردم جزیره است.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top