skip to Main Content

بیش از ۲۰۰ واحد صنفی در بندرلنگه در طرح کشیک نوروزی شرکت میکنند

مردم نگران نباشند چون هیچ کمبودی در شهرستان وجود نخواهد داشت و تمامی کالاهای مورد نیاز اعم از آرد ، ماهی ، گوشت قرمز و سفید و … به اندازه ی کافی موجود است.
shiraz.-35
به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از  لنگه نیوز اجلاس اتاق اصناف شهرستان بندرلنگه در محل سالن جلسات مجمع امور صنفی بندرلنگه برگزار شد.در حاشیه ی این اجلاس احمد زاهدی رئیس مجمع امور صنفی به لنگه نیوز گفت : طبق آمارهایی که ارائه می شود در شهر بندرلنگه بیش از ۱۰۰ هزار نفر تردد و بیش از ۴۰ هزار نفر در شهر بندرلنگه سکونت خواهند داشت و این افراد بدون شک نیاز به یک سری خدمات دارند که قصد این اجلاس برنامه ریزی ارائه خدمات به آنها می باشد.
وی افزود : بیش از ۲۰۰ واحد صنفی در ایام نوروز کشیک هستند و ۳ ساعت به کار آنها اضافه شده است و این واحدهای صنفی سعی دارند با ارائه خدمات به مهمانان نوروزی دغدغه ی آنها را کمتر نمایند.
رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بندرلنگه در ادامه با اشاره به اینکه واحدهای نانوایی ، سوپرمارکت ها ، تعمیرات خودرو ، تعویض روغنی ، پنچرگیری در بندرلنگه همگی به صورت کشیک فعالیت میکنند افزود : این واحدها تلاش میکنند که مسافران دچار مشکلی نشوند.
احمد زاهدی با بیان اینکه تعداد ۶ جرثقیل آماده باش در اختیار راهنمایی و رانندگی و پلیس راه قرار گرفته شده است ادامه داد : با توجه به اینکه جرثقیل ها در اختیار بخش خصوصی هستند طی تفاهم نامه ای اعلام شده که این واحد ها متعهد شده اند که در هر زمانی هر واحدی به این جرثقیل ها نیاز داشت مشغول به ارائه خدمات شوند و برای دریافت هزینه های خود پس از طرح استقبال از مهمانان نوروزی اقدام نمایند.
وی با اعلام اینکه بروشورهایی جهت آگاهی مهمانان نوروزی چاپ و در اختیار مسافران نوروزی قرار خواهد گرفت افزود : در این بروشورها محل دقیق واحدهای کشیک درج شده است و مسافران به راحتی میتوانند از این واحدهای صنفی خرید نمایند.
رئیس مجمع امور صنفی ادامه داد : بارها تاکید کرده ایم که کالاهای خارجی که در شهر بندرلنگه فروخته می شود به مراتب از جزایر این شهرستان ارزانتر است و جزایر با توجه به اینکه نظارت قیمت ندارند کالاها به صورت دلبخواهی فروخته می شوند اما طبق آخرین نظرسنجی ها و آمارها ما این قول را خواهیم داد که مثلا اگر تلویزیونی در جزیره ی کیش ۱۲ میلیون ریال است ، همان مارک در شهر بندرلنگه به قیمت ۱۰ میلیون ریال فروخته خواهد شد ، البته ما نمیکوییم از کیش دیدن نکنید چون جزیره ی کیش هم متعلق به شهرستان بندرلنگه است اما مسافران حتما سری به بازار بندرلنگه هم بزنند و قیمت های این شهر را با جزایر مقایسه نمایند.
احمد زاهدی در خصوص موجودی کالاها گفت : مردم نگران نباشند چون هیچ کمبودی در شهرستان وجود نخواهد داشت و تمامی کالاهای مورد نیاز اعم از آرد ، ماهی ، گوشت قرمز و سفید و … به اندازه ی کافی موجود است.
رئیس مجمع امور صنفی در پاسخ به سوال مشکلات موجود گشتارگاه بندرلنگه چه زمانی به صورت کامل رفع خواهد شد گفت : با توجه به اینکه در شهر بندرلنگه فقط یک کشتارگاه وجود دارد ،شهرداری بندرلنگه نیز این کشتارگاه را به صورت مزایده واگذار کرد و در این رقابت مستاجر قیمت بالاتری پیشنهاد داده و این ادعا وجود دارد که با توجه به اینکه نرخ اجاره بالاتر رفته ، ما هم باید قیمت گوشت قرمز را افزایش دهیم ، اما ما با قاطعیت ایستاده ایم و عنوان کرده ایم که تا بعد از تعطیلات نوروزی هیچ گونه افزایش قیمت بر روی هیچ کالایی نخواهیم داشت اما بعد از تعطیلات نوروز نشستی برگزار خواهد شد که بر اساس آن قیمت گوشت قرمز را به مقدار مورد تایید دولت بالاتر خواهیم برد.
وی با اعلام شماره ۱۲۴ که به صورت شبانه روزی در اختیار مردم است افزود : مردم در صورت داشتن هرگونه اعتراض به قیمت ها میتوانند با این شماره ها تماس گرفته تا بازرسان جهت بررسی به واحد صنفی اعزام شوند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top