skip to Main Content

جشن تکلیف ویژه مدارس ابتدایی دخترانه بندرلنگه برگزار شد

در آستانه ورود دانش‌آموزان پایه سوم به سن تکلیف مراسم ویژه جشن تکلیف دانش آموزان مدارس ابتدایی دخترانه بندرلنگه با اقامه نماز آیت الله رکنی امام جمعه شهرستان  در مسجد جامع برگزار شد.

gpic1201_9

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از مروارید نیوز: مراسم ویژه جشن تکلیف ۸۰۰دانش آموزان مدارس ابتدایی دخترانه بندرلنگه با حضور امام جمعه شهرستان ،امام جمعه اهل سنت، مدیریت آموزش و پرورش،معاونین،مسئولین ، خانواده ها و همچنین کادر مدارس برگزار شد .

ایرازه مدیر آموزش و پرورش بندرلنگه ضمن  تبریک به دانش آموزان اظهار کرد :  ضرورت جشن تکلیف و اینکه الویت فعالیت های امور تربیتی بر آموزش مسائل دینی و اعتقادی دانش آموزان درکنار علم آموزی و نخبه پروری می باشد.

وی مختصری از کارهای انجام گرفته مرتبط با جشن تکلیف تا پیش از این مراسم شرح داد که از جمله این برنامه ها : جلسات آموزشی احکام و مسائل دینی برای دانش آموزان توسط مربیان مجرب وبه صورت تخصصی و هنرمندانه ،‌ برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه اولیا در راستای چگونگی برخورد با دانش آموزانی که به سن تکلیف می رسند وبرگزاری ‌اردوهای آموزشی و تفریحی و … بوده است .

همچنین در ادامه مراسم ،تلاوت قرآن و نیایش ، دکلمه ،سخنرانی علما و روحانیون از دیگر برنامه های اجرا شده مراسم بود . در پایان دانش آموزان نماز ظهر و عصر را به امامت آیت الله رکنی امام جمعه شهرستان بندرلنگه اقامه کردند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top