skip to Main Content

با حضور فرماندار بستک محقق شد افتتاح سالن ورزشی صالحین شهید جهان‌آرا فاریاب سنگویه

به مناسبت هفته بسیج، سالن فرهنگی ورزشی صالحین شهید جهان‌آرا در روستای فاریاب سنگویه بستک با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان افتتاح شد.
izadi2به گزارش پایگاه خبری بادگیر و به نقل از خبرگزاری فارس، میرمرسل ایزدی‌پور این شهرستان ظهر امروز در این آیین با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: اهمیت نقش آفرینی بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی با وجود مکتبی بودن و مردمی بودن این نهاد خودجوش و فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی قابل مشاهده است.

وی افزود: حضور بسیج در هشت سال دفاع مقدس به وضوح نشان دهنده مردمی بودن جبهه‌های جنگ و عشق و علاقه مردم ایران به دفاع از دین و سرزمینشان است.

فرماندار بستک، بسیج را به عنوان ذخیره معنوی کشور و شجره طیبه انقلاب اسلامی دانست و افزود: بعد از پیروزی انقلاب نیز امام راحل کشور را با تکیه بر همین بسیج مردمی، از تهدیدات داخلی و خارجی در امان نگه داشتند و کمتر از یک سال پس از پیروزی انقلاب، فرمان تشکیل بسیج را دادند و بذر بسیج را در سراسر کشور پاشیدند.

ایزدی‌پور ادامه داد: احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو وحدت و همدلی مردم ایران در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده‌اند.

فرماندار بستک تاکید کرد: توجه به بسیج و ارج نهادن به مقام والای این نهاد انقلابی نباید تنها در ایام هفته بسیج باشد، بلکه باید در تمام ایام متوجه خدمات و ارزش بسیج در جمهوری اسلامی بود.

گفتنی است این سالن چند منظوره با زیربنای ۳۴۰ متر مربع و با اعتبار ۲۰۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

همچنین در این روز فرماندار شهرستان به همراه مسئولان با بازدید از مدارس فاریاب سنگویه با دانش‌آموزان دیدار کردند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top