skip to Main Content

برگزاری نخستین دوره تخصصی تئاتر در پارسیان

دور جدید آموزش تئاتر با حضور کارگردان مطرح استان علیرضا داوری در سالن آمفی تئاتر کوثر پارسیان بر گزار شد

2015-02-25 11.02.08

به گزارش پایگاه خبری بادگیر از پارسیان، محمود اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان از آغاز دور جدید آموزش تئاتر زیر نظر هنرمندان و کارشناسان مطرح استان خبر داد.

وی در این خصوص گفت: با توجه به گستردگی فعالیتهای هنری و پراکندگی آن تمرکز بر بعضی از رشته های هنری می تواند موفقیت شهرستان و هنرمندان آن را رقم بزند.

رئیس اداره ارشاد پارسیان در ادامه گفت: با آموزش اصولی و تمرکز بر هنر تئاتر تا بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی می توان امید راهیابی شهرستان پارسیان را برای اولین بار در این رویداد مهم هنری داشت.

اسدی در خصوص گروه هنری مورد هدف در این سری از آموزشها گفت: در حال حاضر گروه هنری نشان از روستای میلکی زمینه های لازم برای این هدف را دارا می باشد و امیدواریم در آینده به عنوان اولین افتخار شهرستان در جشنواره های استانی حضور موفقی داشته باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی، پارسیان را از نظر استعدادهای نمایشی بسیار مطلوب دانست و خاطر نشان کرد: با شناسایی علاقمندان زمینه آموزش آنان را فراهم خواهیم کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان توسعه هنر در روستاهای شهرستان را یکی از اهداف هنری این اداره دانست و گفت: روستاهای شهرستان از قابلیت خوبی در زمینه فعالیتهای هنری برخوردار است لذا با آموزش می توان این توانمندیها را بروز داد.

یادآور می شود؛ در حاشیه آموزش تخصصی نمایش دوره های کوتاه مدت مشاوره با حضور کارشناسان روانشناسی نیز برگزار می شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top