skip to Main Content

مسئول آموزشگاه «توتیا» خبر داد: اولین آموزشگاه تخصصی آشپزی در شهرستان بستک

اولین آموزشگاه تخصصی آشپزی به نام «توتیا» با مدیر مسئولی و مربیگری خانم راحیل هاشمی پور در بستک آغاز به کار کرد.

 h192h08

به گزارش خبرگزاری بادگیر راحیل هاشمی پور از آغاز به کار اولین آموزشگاه تخصصی آشپزی در شهرستان بستک خبر داد.

وی در خصوص لزوم توجه به غذای سالم در زندگی گفت: غذایی که بر اساس اصول علمی و با در نظر گرفتن کلیه نیازهای بدن تهیه شده باشد موجب سلامت انسان می شود و در صورتی که به غیر از این عمل شود موجب اختلال در عملکرد کل سیستمهای بدن شده و باعث از دست رفتن قوای جسمی و روانی در انسان خواهد شد.

راحیل هاشمی پور با تأکید بر نقش مؤثر تغذیه سالم بر سلامت روان جامعه گفت: اگر به اصول آشپزی توجه نشود سلامت انسان تحت تأثیر قرار می گیرد و خواب و استراحت افراد از اصول انضباطی بدن خارج می شود.

مدیر آموزشگاه توتیا رشته های تخصصی آموزشگاه را شامل آشپزی درجه یک، آشپزی درجه دو، آشپزی سنتی، آشپزی روز، سالاد و اردور دانست.

راحیل هاشمی پور همچنین شیرینیهای خشک، کیک و شیرینیهای تر، دسرساز بین المللی، شیرینی بدون فر، شیرینی درجه یک، شیرینی درجه دو را جزو دیگر برنامه های آموزشی این آموزشگاه عنوان کرد.

مدیر آموزشگاه توتیا هدف از ایجاد آموزشگاه در شهرستان بستک را آموزش حرفه ای آشپزی، شیرینی پزی و ترویج فرهنگ آشپزی سنتی و بین المللی در بین بانوان شهرستان دانست.

یادآوری می شود آموزشگاه توتیا با مدیریت راحیل هاشمی پور در شهرستان بستک، بلوار امام شافعی، نرسیده به سوپر مارکت فاله، جنب شیرینی سرای توحید ثبت نام از علاقمندان در رشته های مختلف آشپزی را آغاز نموده است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top