skip to Main Content

سرپرست اداره ارشاد بستک خبر داد: برگزاری دور جدید آموزش نمایش با حضور علاقمندان در بستک

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک از آغاز دور جدید آموزش نمایش با حضور علاقمندان به این رشته هنری در شهرستان بستک خبر داد.

نمایش ۲

به گزارش خبرگزاری بادگیر و به نقل از خبرگزاری فارس از بستک، عبدالرضا شیبانی صبح امروز در نشستی خبری در این خصوص گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین انجمن نمایش شهرستان و کارگروه‌های فرهنگی ـ هنری دانشگاه پیام نور بستک جمعی از دانشجویان طبق برنامه از پیش تعیین شده دوره‌های جدید آموزشی را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: هنر نمایش در شهرستان بستک از جایگاه ویژه‌ای در بین مردم و هنرمندان برخوردار است و حضور سه دوره پیاپی در جشنواره نمایش استان انتظارات از انجمن نمایش بالا برده و این رشته هنری جزو مطالبات هنری مردم و هنرمندان شهرستان محسوب می‌شود.

شیبانی در خصوص مربیان آموزشی دوره‌های جدید نمایشی گفت: در حال حاضر از ظرفیت هنرمندان شهرستان استفاده می‌شود ولی در آینده و با تخصصی‌تر شدن آموزش‌ها از مربیان استانی نیز استفاده خواهد شد.

شهرستان بستک واقع در شمال غرب مرکز استان هرمزگان، از مناطقی است که در حوزه هنرهای نمایشی از جایگاه بارزی در این استان برخوردار است.

هر ساله تعداد قابل توجهی اثر در این بخش توسط هنرمندان این شهرستان به‌روی صحنه برده می‌شود که هم در شهرستان بستک و هم در سایر نقاط هرمزگان مورد توجه قرار می‌گیرد.

علاوه بر طی سال‌های گذشته تاکنون چندین نمایش نیز از این شهرستان به جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای راه‌یافته است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top