skip to Main Content

مسئول کتابخانه عمومی مشارکتی راسخ گزیر: کلاس مشاوره کتاب و چگونگی استفاده از کتابخانه برگزار شد.

مسئول کتابخانه عمومی مشارکتی راسخ گزیر از کلاس مشاوره کتاب و چگونگی استفاده از کتابخانه در بین اعضا کتابخانه عمومی گزیر خبر داد.

81034065-5483859

به گزارش خبرگزاری بادگیر و به نقل از مروارید نیوز ، مسئول کتابخانه عمومی مشارکتی راسخ گزیر گفت: اهمیت مطالعه و کتاب خوانی بر هیچکس پوشیده نیست بر این اساس اهمیت کتاب خواندن و بستر های افزایش میزان مطالعه را در کتابخانه با انجام برنامه ها و فعالیت های فرهنگی فراهم نموده ایم.

عبدالواحد حسینی افزود: یکی از کارهای مهم در جهت جذب دانش آموزان برای استفاده از کتابخانه این است که در زمینه های مختلف فعالیت های گسترده ای مانند برگزاری کلاس مشاوره کتاب و آشنایی با کتابخانه برگزار شود.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات کتابخوانی، اشتراک مجلات و روزنامه های مورد علاقه دانش آموزان از اقدامات عملی برای جذب دانش آموزان به سوی کتابخانه و فعالیت های آن خواهد بود.

مسئول کتابخانه تصریح کرد: در همین راستا جلساتی جهت آموزش دانش آموزان در زمینه نحوه استفاده از کتاب در کتابخانه و جستجوی کتاب توسط مشاوردر کتابخانه برگزار گردید. گفتنی است کتابخانه عمومی مشارکتی راسخ در روستای گزیر بندرلنگه هرمزگان در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده و هم اکنون ۱۱۶۵عضو فعال با ۸۰۸۹ نسخه کتاب دارد و در سال گذشته به عنوان برترین کتابخانه مشارکتی استان انتخاب شده است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top