skip to Main Content

رئیس کمیته امداد بستک: برگزاری دوره های آموزشی کمک بهیاری و پرستاری در بستک

دوره های آموزش بهیاری و پرستاری با حضور دختران مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان بستک برگزار می شود.

1024824_749

به گزارش خبرگزاری بادگیر از بستک، پرویز هاشمی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بستک در این خصوص گفت: به دلیل نبود سازمان نظام پرستاری در شهرستان بستک، با رایزنی و هماهنگی های صورت گرفته با نظام پرستاری شهرستان بندرلنگه، ثبت نام دختران مددجوی تحت حمایت در کلاسهای آموزش بهیاری و پرستاری در حال انجام است.

وی افزود: در حال حاضر ۲۰ نفر از متقاضیان ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود تعداد شرکت کنندگان به ۳۰ نفر افزایش یابد.

هاشمی پور هدف از برگزاری این دوره ها را ارائه آموزشهای تخصصی ویژه دختران خانواده های تحت حمایت دانست و گفت: رشته های کمک پرستاری، کمک بهورزی و نسخه خوانی از جمله دوره هایی است که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال که توسط کمیته امداد تأمین خواهد شد برگزار می گردد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بستک نحوه استفاده از کار آموزان را ارائه خدمات پرستاری و بهورزی به مردم شهرستان دانست و گفت: با توجه به افتتاح قریب الوقوع بیمارستان ۶۴ تخت خوابی شهرستان و نیاز به نیروهای جدید، انتظار می رود بخشی از کار آموزان در این مجموعه مشغول به خدمت شوند.

هاشمی پور فراگیر شدن آموزش را یکی از اهداف کمیته امداد در شهرستان دانست و گفت: از ظرفیت تمام نیروهایی که در دوره های آموزشی شرکت می کنند می توان در بخشهای مختلف استفاده کرد و از مسئولین شهرستان درخواست می شود به کسانی که در دوره های تخصصی شرکت می کنند و با موفقیت آموزشها را فرا می گیرند توجهی ویژه نمایند.

رئیس کمیته امداد بستک در پایان از مشارکت سازمان نظام پرستاری بندرلنگه به جهت مشارکت در طرح های آموزشی قدردانی کرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top