skip to Main Content

معاون فرماندار بستک خبر داد راه‌اندازی سامانه توزیع نفت سفید در بستک

معاون فرماندار بستک بر تدوین سند توسعه اشتغال شهرستان مبتنی بر واقعیت‌های موجود تاکید و از راه‌اندازی سامانه توزیع نفت سفید از آذرماه جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد احمدی81396880-6093514 در نشستی مرتبط با اشتغال و اقتصاد اظهار داشت: سیاست دولت تدبیر و امید مبتنی بر رفع موانع تولید و تقویت بخش خصوصی است.

وی تصریح کرد: در راستای اتخاذ سیاست‌های اصولی، سند توسعه با استفاده از ظرفیت کارشناسی شهرستان و استان تدوین و به عنوان نقشه راه استفاده خواهد شد.

معاون فرماندار بستک در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شناسایی ظرفیت‌ها و استفاده از منابع موجود با استفاده از دانش و تکنولوژی پیشرفته می‌تواند در جهت رونق منطقه مفید باشد.

احمدی تاکید کرد: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی با سرمایه‌گذاران همکاری لازم را داشته باشند.

وی خواستار شناسایی طرح‌های مشکل‌دار و مطرح‌سازی آن در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان شد.

معاون فرماندار بستک در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی سامانه توزیع نفت سفید از آذرماه در این شهرستان خبر داد و با اشاره کارگروه سوخت شهرستان با تاکید بر دسترسی مردم به نفت سفید در فصل زمستان اظهار داشت: مبارزه با قاچاق نباید خدمات‌رسانی مردم را کم‌رنگ کند.

وی با اشاره به ساماندهی توزیع نفت سفید افزود: سامانه تجارت آسان و ثبت‌نام در این سامانه از آذرماه به میزان ۳۰ لیتر برای هر خانوار به منظور دسترسی مردم به نفت پیش‌بینی شده است.

معاون فرماندار بستک تصریح کرد: پس از ثبت‌نام و صدور حواله متقاضی جهت دریافت سهمیه به جایگاه مراجعه کند.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود وظایف دستگاه‌های متولی را تشریح نمود و تاکید کرد: همکاری و هماهنگی همه متولیان سوخت جهت کاهش آسیب‌ها در این بخش الزامی است.

یادآور می‌شود در شهرهای جنوبی که فاقد گاز لوله‌کشی هستند از جمله بستک از نفت سفید به عنوان سوخت بخاری در فصل زمستان استفاده می‌شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top