skip to Main Content

شعبه اقماری تامین اجتماعی بندر کنگ افتتاح شد

شعبه اقماری تامین اجتماعی بندر کنگ با حضور مسئولان و مقامات محلی همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر رسما افتتاح شد

تامینبه گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی هرمزگان، سید فاضل حیدری بلوکی” مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در آیین افتتاح این شعبه بیان داشت: شعبه اقماری بندر کنگ با مجوز هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و همکاری و مساعدت مسئولان محلی در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته حیدری بلوکی، شعبه اقماری بندر کنگ به عنوان یکی از زیرمجموعه های شعبه اصلی شهرستان بندر لنگه، در حال حاضر دو هزار و ۳۳۲ نفر بیمه شده اصلی و تعداد ۲۲۲ نفر را به عنوان بازنشسته و مستمری بگیر زیر چتر حمایت بیمه ای خود قرار داده است.

وی افزود: در حال حاضر ۸۷۰ کارگاه فعال و ۳۳۰ کارگاه نیمه فعال تحت پوشش خدمات و حمایت های سازمان تامین اجتماعی در این شهر قرار دارند.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در پایان یادآور شد: در حال حاضر تعداد ١۵ شعبه اصلی و تعداد هشت شعبه اقماری در استان هرمزگان فعال هستند که به بیش از ۸۱۶ هزار نفر بیمه شده و مستمری بگیر خدمات دهی می کنند.

لازم به ذکر است که در این مراسم دفترچه بیمه شهردار و رئیس شورای شهر بندرکنگ از سوی شعبه مذکور برای اولین بار چاپ و بصورت نمادین توسط مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان به آنها اهدا شد.

شهر کنگ یکی از بنادر معروف و صاحب نام شهرستان بندرلنگه واقع در استان هرمزگان است که در فاصله ۲۴۵ کیلومتری غرب بندرعباس، در امتداد آبهای نیلگون و خروشان ساحل خلیج فارس قرار دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top