skip to Main Content

تیم فوتبال هلال با برتری در مقابل جنوب در ضیافت پنالتی ها فینالیست شد

گزارش بازی جنوب بستک و هلال هنگویه: تیم فوتبال هلال با برتری در مقابل جنوب در ضیافت پنالتی ها فینالیست شد

عصر امروز دیدار مرحله نیمه نهایی دو تیم جنوب بستک و هلال هنگویه در ورزشگاه تختی بستک با برتری هلال هنگویه در ضربات پنالتی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری بادگیر و به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان بستک بازی با سوت سید علی حسینی نژاد آغاز شد و از همان ابتدا بازی پایاپای دنبال می شد، تیمی جرأت ریسک کردن را نداشت و بیشتر توپ در میانه های میدان در گردش بود تا اینکه تیم جنوب صاحب چند ضربه کرنر شد و توانست از یکی از ضربات کرنر و از توپ برگشتی مدافعان هلال، «ابو فراغ» موفق شد دروازه این تیم را باز کند تا شاگردان محمد پالیزبان در نیمه نخست با برتری وارد رختکن شود.

با آغاز نیمه دوم تیم هلال که چیزی برای از دست دادن نداشت سراپا حمله می کرد. شاگردان ایوبی بالاخره مزد زحماتشان را در دقیقه ۶۸ از ضربه سر دیدنی «محمود واله» گرفتند و در این دقیقه بازی به تساوی کشیده شد.

بعد از این گل بازی به تعادل کشید و البته تیم جنوب دو حمله خطرناک روی دروازه هلال ایجاد کرد که البته می رفت دروازه بان هلال کار دستشان بدهد اما مهاجمان تیم جنوب نتوانستند از فرصتها استفاده کنند تا بازی در وقت ۹۰ دقیقه یک بر یک به پایان برسد.

بعد از ۹۰ دقیقه دو تیم، مستقیم به ضیافت پنالتی ها رفتند که درخشش دروازه بان تیم هلال باعث شد سه پنالتی بازیکنان جنوب را مهار کند تا در پایان، این تیم هلال باشد که با برتری ۴ بر ۳ راهی فینال و حریف تیم عقاب تدرویه در بازی نهایی شود.

بدین ترتیب دو تیم عقاب تدرویه و هلال هنگویه در بازی فینال به مصاف هم خواهند رفت.

خبرنگار: عبدالله دامن افشان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top