skip to Main Content

معاون فرماندار بستک: ائمه جمعه و جماعات باید محور وحدت باشند

معاون فرماندار بستک گفت: ائمه جمعه و جماعات باید محور وحدت و هدایت‌گری در جامعه باشند.
moaven111به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد احمدی در همایش هم‌اندیشی ائمه جمعه و جماعات شهرستان با اشاره به دوران دفاع مقدس و نقش امامان جمعه در ترغیب جوانان انقلابی و مؤمن برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی ایران همچنان با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد به خاطر نقش اساسی و تاثیرگذار ائمه جمعه و جماعات در سراسر کشور است و این نقش محوری از دید دشمنان نظام مغفول نمانده است.

وی افزود: نهاد امام جمعه نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم دارد.

معاون فرماندار بستک بیان کرد: وظیفه ائمه جمعه امروز بیش از زمان‌های دیگر سنگین بوده و باید با توجه به شرایط تحریم، هجمه فرهنگی دشمنان و نقشه‌های شیطانی علیه کشور و نظام، در مسیر پیشبرد و تعالی اهداف ولایت و مدنظر مقام معظم رهبری گام‌های بلندی بردارند.

احمدی با بیان اینکه وحدت یعنی کنار یکدیگر قرار گرفتن برای رسیدن به اهداف مشترک و صلاح و رستگاری امت اسلامی افزود: امروز جامعه اسلامی نیاز شدیدی به وحدت، هماهنگی و همراهی هر چه بیشتر تفکرات مذهبی دارد.

وی در پایان با اشاره به نقش ائمه جمعه و جماعات در تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه، مشورت با آنان را در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی شهرستان ضروری دانست و بر لزوم صیانت از جایگاه والای ائمه جمعه و جماعات تاکید کرد.

 گفتنی است شهرستان بستک در شمال غرب هرمزگان واقع شده است، در این شهرستان پیروان مذهب تسنن و تشیع در کنار هم زندگی می‌کنند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top