skip to Main Content

«منطقه صفر سخیداد» نیمه دوم بهمن به روی صحنه می‌رود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک گفت: نمایش «منطقه صفر سخیداد» توسط کارگردان و هنرمند جوان بستکی نیم دوم بهمن ماه جاری به روی صحنه می‌رود.
خبرگزاری فارس: «منطقه صفر سخیداد» نیمه دوم بهمن به روی صحنه می‌رود

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، حجت‌الاسلام عبدالرضا شیبانی سه‌شنبه شب در نشست کارگروه تئاتر شهرستان در خصوص نمایش «منطقه صفر سخیداد» اظهار داشت: این نمایش توسط دومین کارگردان زن شهرستان در حال آماده‌سازی هست و تا چند روز آینده به روی صحنه می‌رود.

وی ادامه داد: این نمایش داستان عشق زنی ایرانی است که ناخواسته با مردی غیر ایرانی ازدواج می‌کند و پس از ازدواج اقامت مرد غیر ایرانی باطل می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک افزود: داستان این نمایش اگر چه در کشور به ندرت اتفاق می‌افتد اما نمونه‌های اینچنینی بر زندگی تعداد قابل توجهی از ایرانیان تأثیر گذاشته است.

شیبانی توجه دادن جامعه به پرهیز از عشق‌های زود گذر اینچنینی را یکی از اهداف ساخت این نمایش دانست و تصریح کرد: متأسفانه داستان زندگی زنانی که توسط غیر ایرانیان دچار دگرگونی شدید روانی و اجتماعی شده‌اند بسیار تأسف بار است و این نمایش سعی می‌کند جامعه را نسبت به این معضل هشدار دهد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بستک کار فرهنگی در برخورد با معضلات اجتماعی را تأثیر گذار دانست و گفت: انجمن نمایش شهرستان در سال جدید با رویکردی کاملا متفاوت به معضلات اجتماعی با نگاهی هنری می‌پردازد و در آینده اجراهای عموم نمایش مجری دغدغه‌های بزرگان و فعالان دینی و اجتماعی شهرستان خواهد بود.

یادآور می‌شود، نمایش «منطقه صفر سخیداد» به کارگردانی خانم غزل جعفری با سه بازیگر در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری به روی صحنه خواهد رفت.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top