skip to Main Content

شکوفاسازی مناطق ویژه گردشگری هرمزگان در دستور کار قرار گیرد

معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: شکوفاسازی مناطق ویژه گردشگری هرمزگان باید در دستور کار سازمان میراث فرهنگی قرار گیرد.
خبرگزاری فارس: شکوفاسازی مناطق ویژه گردشگری هرمزگان در دستور کار قرار گیرد
 به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از بندرعباس، بابک تراکمه پیش از ظهر امروز در چهارمین نشست ستاد سفرها در هرمزگان، با بیان اینکه کمیته‌های  ده‌گانه ذیل ستاد مذکور تماما راه‌اندازی و حکم روسای این کمیته‌ها نیز ابلاغ شده است، اظهار داشت: وضعیت در هرمزگان به نحوی است که در ماه‌های پایانی سال از جاسک تا پارسیان مسئولان مربوطه دغدغه اسکان و خدمات‌رسانی به مسافران به ویژه در مقاطع ۲۲ بهمن و نوروز را دارند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته از بنادر هرمزگان در سرزمین اصلی ۴۶۰ هزار خودرو به سمت مناطق آزاد کیش و قشم حمل و تردد داده شده است، گفت: ورود این حجم مسافر و خودرو به استان خواهان مدیریتی بهینه و کارآمد است که تاکنون مدیران در هرمزگان نشان داده‌اند که پای کار هستند.

معاون امور عمرانی استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولان سازمان میراث فرهنگی خواست تا توجه بیشتری به شکوفاسازی مناطق ویژه گردشگری در کشور داشته باشند.

بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان نیز در ادامه با بیان اینکه هرمزگان در ماه‌های پایانی سال میزبان صدها هزار مسافر از سراسر کشور است، گفت: امکانات موجود در هرمزگان استانی است و در ستاد سفرهای نوروزی انتظارات از این امکانات برای خدمات‌رسانی و مدیریت سفرها در سطح ملی است که مسئولان ستاد سفر باید راهکاری برای این موضوع داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت هماهنگی‌ها با مناطق آزاد کیش و قشم، افزود: فرمانداران بندرلنگه و خمیر حتما باید نشست‌هایی را با مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و قشم داشته باشند تا هماهنگی‌های لازم ایجاد شود.

به گفته این مسئول، تنها شهری که در میان شهرهای توریست‌پذیر در باب ساماندهی اسکان نتوانسته به استانداردهای لازم برسد، بندرعباس است که در این راستا انتظار داریم ستاد مرکزی سفرها به کمک دستگاه‌هایی همانند شهرداری بیاید تا این مبحث را نیز با نگاه مدیریت سواحل ساماندهی کنیم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top