skip to Main Content

شهردار بستک خبر داد: آغاز طرح‌های زیباسازی فضای شهری بستک

شهردار بستک گفت: طرح‌های زیباسازی فضای شهر به منظور رفاه حال شهروندان بستکی در حال اجراست.
خبرگزاری فارس: آغاز طرح‌های زیباسازی فضای شهری بستک
 به گزارش خبرگزاری بادگیر از بستک، محمد جلالی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهری، شهر بستک را یکی از شهرهای قدیمی کشور و استان هرمزگان دانست و گفت: مردم شهرستان بستک همواره به زیباسازی مبلمان شهری توجه داشته‌اند و این موضوع در بناهای تاریخی شهرستان و سبک شهرسازی قدیم مشاهده می‌گردد.

شهردار بستک توسعه شهر و عدم پیش‌بینی‌های درازمدت در این خصوص را یکی از مشکلات بافت قدیم شهر دانست و گفت: با تملک چندین ملک در مرکز شهر به دنبال ایجاد مسیرهای تردد جدید هستیم که در آینده فرایند عبور و مرور در شهرستان با سهولت صورت پذیرد.

جلالی، چهار کیلومتر درخت‌کاری از نوع «کنوکارپوس» که به نوعی با شرایط آب و هوای بستک سازگاری دارد را یکی دیگری از طرح‌های زیبا‌سازی فضای شهر دانست و گفت: درخت‌کاری باعث ایجاد سایه‌اندازهای جدید در شهر می‌شود و با توجه به صنعتی شدن شهرستان به تعدیل آلایندگی‌ها کمک کرده و چشم‌انداز زیبایی را برای مردم و گردشگران ایجاد می‌کند.

شهردار بستک بهسازی بلوار خوشکام را یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری در جهت زیباسازی فضای شهر دانست و گفت: تا قبل از پایان سال تمامی بلوارهای شهرستان اصلاح می‌شود و هم‌اکنون مراحل رنگ‌آمیزی برخی از بلوارها آغاز شده است.

جلالی بهسازی پارک شهیدان بهزادی و افزایش متراژ پارکینگ‌ها را از دیگر برنامه‌های این طرح دانست و بر مشارکت مردم در نگهداری از فضاهای فرهنگی و تفریحی شهر تأکید کرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top