- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

می‌خواهیم طرح جداسازی بخش‌هایی از پارسیان مسکوت بماند/ اجرای این طرح ضروری نیست

استاندار هرمزگان گفت: ما در وضعیت فعلی اجرای طرح جداسازی بخش هایی از شهرستان پارسیان را به صلاح نمی دانیم و ضرورت ندارد این طرح اجرایی شود.

IMG_0641 [1]

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از خبرنگار مهر، جاسم جادری عصر شنبه در هفتمین نشست شورای اداری استان هرمزگان با گرامیداشت هفته بسیج، عنوان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا و ایثارگری و تلاش رزمندگان، شاهد طنین اندازی ندای یاحسین در سراسر کشور هستیم و بسیجیان فرزندان واقعی عاشورا هستند که در جبهه ها حضور پیدا کردند و در دفاع از راه حق جان خود را فدا کردند.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله طرح انتزاع بخش هایی از شهرستان پارسیان هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: ما به عنوان مجریان قانون، تابع قانون هستیم و دنبال کار غیرقانونی نیستیم و سعی می کنیم در چارچوب قانون کارها را انجام دهیم و همواره پایبند به قانون بوده ایم و قانون برای ما فصل الخطاب است.

جادری تصریح کرد: ما در وضعیت فعلی اجرای طرح جداسازی بخش هایی از شهرستان پارسیان را به صلاح نمی دانیم و ضرورت ندارد این طرح اجرایی شود و اگر در فرصت مناسب و بدون تنش و مشکل تدابیر شورای عالی امنیت ملی این بود که این دستور اجرایی شود، همراهی خواهیم کرد اما به دلیل مشکلاتی که در منطقه و استان وجود دارد، می خواهیم این طرح مسکوت بماند.