skip to Main Content

حضور هنرمندان بستک در دوره‌های آموزشی رضا کیانیان

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد بستک گفت: هنرمندان حوزه نمایش این شهرستان در دوره‌های تخصصی نمایش استاد رضا کیانیان شرکت کردند.
SONY DSC

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از بستک، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا شیبانی صبح امروز در نشستی از برگزاری دوره تخصصی آموزش نمایش توسط استاد رضا کیانیان خبر داد.

وی افزود: با توجه به تعامل خوبی که با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در استان فارس برقرار شده، در طول سال برنامه‌های متعددی با مشارکت شهرستان‌های لارستان و بستک انجام می‌شود و هنرمندان در هر دو شهرستان از برنامه‌های مشارکتی بهره‌مند می‌شوند.

شیبانی گفت: ارتباط هنرمندان دو شهرستان با یکدیگر بسیاری از هزینه‌های آموزشی که به صورت تفاهمی صورت می‌گیرد را کاهش داده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سال گذشته چندین برنامه آموزشی و تولیدی در بستک اجرا شد که مورد استقبال خوب هنرمندان لارستان قرار گرفت و در آینده نیز این تعاملات با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

رضا کیانیان از استادان برجسته و پیشکسوت فیلم و نمایش کشور است که به مناسبت جشنواره نمایشنامه‌خوانی به این شهرستان دعوت شده بود.

آموزش تخصصی نمایش یکی از برنامه‌های سفر استاد کیانیان تعریف شده بود که بنا به دعوت ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان جمعی از هنرمندان این شهرستان در آن دوره‌ها شرکت کردند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top