skip to Main Content

اتهام ناحق عدم رسیدیگی به مردم بستک توسط مسئولین محلی پاسخ داده شد

اتهام ناحق عدم رسیدیگی به مردم بستک توسط مسئولین محلی پاسخ داده شد

n2673177-3825380

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، جاسم جادری استاندار هرمزگان عصر دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان هرمزگان، ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در باب بازسازی بستک پس از وقوع زلزله سال گذشته، اظهار داشت: در همان ساعت بعد از زمین لرزه شاهد حضور مدیران و اکیپ های مرتبط با دستگاه های مختلف در شهر بستک بودیم.

وی افزود: علی رغم تمام رسیدگی ها و تلاش ها برای مدیریت بستک در ساعات پس از زمین لرزه گزارشی نیز به ناحق مبنی بر اینکه توزیع امکانات و ما یحتاج مردم خوب نبوده است و حضور مسئولان نیز دیر صورت گرفته، منتشر شد که ما منشا این گزارش را می دانیم و باید گفت که اینگونه گزارش ها هیچ تاثیری بر روحیه مردم  نداشت و جواب آنها نیز که با اغراض خاص این گزارش را منتشر کرده بودند توسط مردم و مسئولان محلی داده شد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه اعتبارات خوبی به مبحث بازسازی بستک اختصاص داده شده است، یادآور شد: با ادامه اختصاص اعتبارات می توانیم کمبودهای موجود در باب بازسازی را جبران کنیم.

به گفته استاندار هرمزگان وزیر کشور ابلاغ کرده است که از این پس اعتبارات ستاد بحران در شورای مربوطه تصویب و سپس در شورای برنامه ریزی مطرح شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top