skip to Main Content

نمایش دو فیلم مستند و داستانی در بندرلنگه

66-300x200

به گزارش خبرگزاری بادگیر و به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حسین محسنی در این برنامه گفت: فیلم مستند «زیر سایه خورشید» با موضوع حضور خدام امام رضا(ع) در بندرلنگه و فیلم داستانی « ۳۱» به نویسندگی و کارگردانی میثم حجله نشان از هنرمندان این شهرستان با موضوع دفاع مقدس در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای گوهر با حضور هنرمندان و مردم اکران شد.
وی افزود: بسیج که مولود این نظام و انقلاب می باشد باعث مباهات ایران اسلامی در عرصه های بین المللی شده است و اگر بسیج در زمان جنگ یک رسالت آن هم دفاع از آب و خاک این مملکت داشت اکنون در زمان صلح، رسالت های مهم و متنوعی هم چون بسیج سازندگی، بسیج هنرمندان، بسیج مهندسین و غیره دارد.
وی یادآور شد: زحماتی که بسیجیان بر دوش می کشند هیچ گاه توقع مالی به دنبال نداشته و به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر نیز کارهای بسیار بزرگ و عمیقی توسط این نهاد اعتقادی و مردمی صورت گرفته است.
وی در پایان از همکاری و زحمات مسئول کانون بسیج هنرمندان بندرلنگه در راستای حمایت از تولید این آثار تقدیر و تشکر کرد و پس از نمایش فیلم ها، با إهدای لوح سپاس از سازندگان و عوامل تولید فیلم ها تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top