skip to Main Content

فرمانده سپاه بستک: بسیج با اقتداء به اندیشه های امام(ره) دشمن را به زانو درآورد

فرمانده سپاه بستک اقتداء بسیجیان به اندیشه های والای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) باعث به زانو درآمدن دشمن دانست.

 

به گزارش خبرگزاری بادگیر از بستک، سرهنگ درویشی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بستک در جمع بسیجیان شهرستان که به مناسبت هفته بسیج برگزار گردید اقتدا به اندیشه های امام را، چراغ هدایت آزادیخواهان جهان دانست و گفت: بسیج با اقتدا به اندیشه های امام دشمن را به زانو درآورد.

وی افزود: هفته بسیج یاد آور یاد و خاطره دلاور مردی بسیجیان است که با روحیه بزرگ و الهی شان در تمام عرصه های دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و تبعیت و پیروی محض از ولایت فقیه در خنثی سازی نقشه های پلید دشمن کوشش نمودند.

سرهنگ درویشی در ادامه گفت: در طول تاریخ انقلاب مصادیق فراوانی از حضور تأثیر گذار بسیج در عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی و فرهنگی در جهت مقابله با توطئه های دشمنان سراغ داریم که اهمیت این شجره طیبه را به جهانیان ثابت نموده است.

فرمانده سپاه بستک ضمن برشمردن ویژگیهای خاص بسیجی و تعابیر زیبای مقام معظم رهبری در خصوص بسیج گفت: تفکر و ظرفیت بسیجی اجازه نمی دهد کوچکترین خدشه ای به آرمانهای انقلاب که به پاس اهداء خون هزاران شهید و جانفشانی هزاران جانباز و ایثار گر و آزاده به دست آمده وارد شود.

سرهنگ درویشی تعابیر امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص بسیج را چراغ راه بسیجیان دانست و گفت: زمانی که امام عظیم الشأن انقلاب در خصوص بسیج می فرمایند بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد یعنی اینکه ما باید قدر این موقعیتی که امروز به برکت نظام اسلامی در اختیارمان قرار گرفته بدانیم و در جهت حراست از آنان تلاشی مضاعف نماییم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top