skip to Main Content

سرپرست جدید فرمانداری بندرلنگه معارفه شد

بهروز اکرمی در مراسم معارفه پاسلار به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بندرلنگه گفت: نجابت مردم بندرلنگه فرصتی طلایی برای مدیران است و مدیران اجرائی این شهرستان باید با رفع موانع موجود، شرایط را برای رشد و شکوفائی این فرصت ها هموار سازند.

فرماندار لنگه ....

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از ایسنا، بهروز اکرمی در مراسم تکریم از فرماندار سابق و معارفه فرماندار جدید شهرستان بندرلنگه، عنوان کرد: شهرستان بندرلنگه دارای ظرفیت های بالقوه بسیاری است و مدیران اجرائی این شهرستان باید با رفع موانع موجود، شرایط را برای رشد و شکوفائی این فرصت ها هموار سازند.

وی افزود: آرامش روانی حاکم بر جامعه در طول یک سال و نیم گذشته در سطح ملی و بین المللی سبب شده تا سرمایه گذاران بخش خصوصی داخلی و خارجی با ابراز تمایل برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف در کشور اعلام آمادگی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان با اشاره به محدودیت منابع و از طرفی خواسته های حداکثری و بجای شهروندان، بیان کرد: با توجه به شرایط موجود برای توسعه باید از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده بهینه کرد که این امر سبب اشتغال زائی،کاهش تورم ، خروج از رکود و شکوفایی استعداد ها می شود.

اکرمی ضمن اشاره به ظرفیت های شهرستان بندرلنگه، گفت: از فرماندار جدید انتظار می رود در سایه تعامل با ائمه جمعه، شوراها، دستگاه های اجرائی و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی، در چهت رشد و توسعه این شهرستان گام بردارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: مدیران با پیروی از سه اصل رفتار محترمانه، صادقانه و تلاش بی وقفه می توانند شرایط را برای رضایت نسبی جامعه هدف میسر سازند.

به گزارش ایسنا؛ در پایان این نشست از زحمات ۱۰ماهه فیصل ضرغامی تقدیر و اسماعیل پاسلار به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بندرلنگه معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top