skip to Main Content

تفاهم‌نامه حمایت از بیماران سرطانی در هرمزگان امضا شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بادگیر نیوز؛ استاندار هرمزگان روز شنبه در حاشیه آیین امضای این تفاهم نامه گفت: این طرح به صورت بسته کامل، هزینه‌های درمان، رفت و آمد و اسکان بیمار و همراهان را متقبل می‌شود.

مهدی دوستی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه پیشرفت همراه با عدالت، افزود: با اجرای این طرح، زمینه توزیع عدالت در کشور فراهم می‌شود.

معاون اجرایی ستاد فرمان حضرت امام (ره) در هرمزگان نیز گفت: مرکز فوق تخصصی درمانی سرطان (برکت) کشور، سال گذشته با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال در تهران به بهره‌برداری رسید.

سجاد امیریان، با اشاره به اینکه خدمات تخصصی شیمی درمانی رادیوتراپی، ژنتیک و آزمایشگاه پاتوبیولوژی در این مرکز به بیماران ارائه می‌ شود، افزود: در مرحله نخست ۸۶ بیمار با اعتبار ۸۶ میلیارد ریال برای درمان به این مرکز معرفی می‌شوند.

وی بیان کرد: داشتن بیش از ۱۸ سال سن، قرار داشتن در دهک‌های یک تا پنج و نداشتن سابقه درمان بیماری سرطان از شرایط استفاده از این طرح است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز گفت: این دانشگاه افراد دارای سرطان خاص در استان را شناسایی و به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) معرفی می‌کند.

دکتر غلامعلی جاودان افزود: بیماران به مرکز درمانی فوق تخصصی برکت برای درمان معرفی می‌شوند و هزینه‌ای به صورت نقدی پرداخت نمی‌شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top