skip to Main Content

جانشین معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح:«استقلال» بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی برای ملت ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بادگیر نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار «بهرام حسینی مطلق» روز یکشنبه طی سخنرانی در مراسم راهمپیمایی ۲۲ بهمن در کیش، اظهار کرد: کشور ایران در دوران پهلوی هر روز توسط بیگانگان تحقیر و به عزت ملت ایران خدشه وارد می‌شد.

وی با بیان اینکه رژیم پهلوی در برابر تصمیمات انگلیس کاملا ناتوان بود، افزود: اعزام جنگنده‌های ایران به جنگ ویتنام بدون اطلاع شاه مخلوع یک تحقیر بزرگ برای ایران بود.

جانشین معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: امام خمینی (ره) توانست یک حکومت طاغوتی را به زباله دان تاریخ بفرستد و حکومت الهی را جایگزین آن کند؛ امروز به کوری چشم تمامی دشمنان مردم در سراسر ایران چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند تا نشان دهند همواره پای آرمان‌های شهدای انقلاب هستند.

وی ادامه داد: امروز ایران با انقلاب اسلامی توانسته به کشوری مقتدر در جهان تبدیل شود و در پیشرفت‌های علمی و در عرصه هوا و فضا از کشورهای پیشرفته جهان محسوب شود.

سردار سرتیپ پاسدار «حسینی مطلق» با بیان اینکه انقلاب اسلامی امید را در دل مردم آزاد و ستم دیده جهان روشن کرد، افزود: جمهوری اسلامی امروز میدان دار جبهه مقاومت است و توانسته ملت‌های منطقه را از دهان گرگ تروریسم و داعش بیرون بکشد.

وی با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت در منطقه، گفت: پس از انقلاب اسلامی نیروهای مقاومت همواره پیروز میدان بودند و امروز شرایطی فراهم آمده که رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی در باتلاق غزه گیر و افتاده در آستانه تحمل یک شکست رسمی و ننگین است.

نقش انقلاب اسلامی در عزت بخشیدن به ملت، بازگو شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: اهمیت انقلاب اسلامی و نقش آن در استقلال و عزت کشور برای نسل جدید بازگو شود.

«رحیم سرهنگی» اظهار کرد: انقلاب اسلامی نگاه ارباب رعیتی را از ایران حذف و برای مردم فرصت رشد و شکوفایی داد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی مسیر کشور را به دست خود مردم سپرد و یک الگوی موفق از نظام مردم سالاری دینی را به جهان ثابت کرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top