skip to Main Content

رونمایی از ۸ کتاب نویسندگان پارسیانی/ جوانان پارسیانی مؤلفین فعال کشور

از ۸ کتاب نویسندگان پارسیان رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بادگیر نیوز؛ آئین رونمایی از کتاب نویسندگان پارسیان با حضور فرماندار، امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان، معاون فرماندار و رئیس کتابخانه های عمومی پارسیان شورای شهر پارسیان، آموزش و پرورش در محل کتابخانه باقرالعلوم برگزار شد.

مرضیه دیلمی نژاد، رئیس کتابخانه های عمومی پارسیان در این مراسم با اشاره به رونمایی از ۸ کتاب از نویسندگان بومی شهرستان پارسیان، گفت: یک حرکت بسیار ارزشمند از جوانان پارسیان در راستای تالیف کتاب در حوزه های مختلف آغاز شده که جایگاه فرهنگی شهرستان را در سطح هرمزگان و کشور تثبیت می کند.

شیخ خنجی، امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان نیز در این مراسم با بیان اینکه وقتی صحبت از کتاب و تالیف می شود گویای تحول جامعه ماست، اظهار کرد: جامعه ما دارای تاریخ زیادی است و فرهنگ های غنی و متنوع دارد و می طلبد که نویسندگان در این زمینه فعالیت نمایند.


شیخ خنجی، افزود: کتاب و کتابخوانی و نویسندگی در برهه ای از زمان فراموش شده بود اما امروز در شهرستان پارسیان به وفور مراسم رونمایی از کتاب برگزار می شود که جای بسی خوشحالی دارد.

فرهنگ سالمی، فرماندار پارسیان در این مراسم با ابراز خرسندی از تالیف کتاب، گفت: قلم آن قدر ارزشمند است که خداوند در قرآن از آن یاد می کند و کسی که قلم به دست می‌گیرد یک کار مقدس است.


فرماندار پارسیان خطاب به نویسندگان پارسیان، افزود: حرکت بسیار خوبی را آغاز کرده اید و امید داریم
زندگی نامه شهدای شهرستان، جانبازان، رزمندگان، همچنین سنت ها، گویش ها و رسوم و آداب مردم این شهرستان را به قلم بیاورید.


وی، افزود: حوزه آموزش و پرورش ما انگیزه ای را در بین دانش آموزان ایجاد کند تا دانش آموزان نیز بتوانند کتاب بنویسند.

کاظم رحیمی، معاون فرماندار پارسیان و یکی از نویسندگان و مولفین کتاب در شهرستان پارسیان، اظهار کرد: اولین شهرستان در هرمزگان هستیم که پلاتفرم آسیب های اجتماعی در ابعاد ۱۸ گانه را انجام می دهد.


وی افزود: یکی از دلایل اینکه این مجموعه کتاب ها در حوزه اجتماعی نگاشته شده ، با توجه به وجود شهرستان پارسیان در نزدیکی پایتخت اقتصادی کشور و جلوگیری از نفوذ آسیب های اجتماعی در این شهر است.

آسیب اجتماعی خودکشی، آسیب اجتماعی مشروبات الکلی، سبک زندگی در دوران کرونا، آسیب اجتماعی بافت های فرسوده حاشیه نشینی، آسیب اجتماعی امنیت اجتماعی، تاملی برآسیب اجتماعی با نگاهی به مواد مخدر، بررسی آسیب اجتماعی فضای مجازی دانش آموزان، آسیب اجتماعی نارضایتی از کارکرد نظام اداری و اجرایی از جمله این کتاب هاست که توسط دکتر کاظم رحیمی، حسین پاسالاری، عبدالسلام کتابت، یاسرپورزمانی، آمنه ماجدی، فاطمه نوروزیان، اعظم رحیمی به رشته تالیف در آمده است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top