skip to Main Content

پس از کش و قوس های فراوان؛شهردار پارسیان معرفی شد

پس از فراز و نشیب های زیاد با حکم استاندار هرمزگان، شهردار پارسیان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بادگیر نیوز؛ مراسم معارفه شهردار پارسیان با حضور مسئولین شهرستان و مدیرکل امور شهری استانداری هرمزگان در محل فرمانداری پارسیان برگزار شد.

محمد رحیمی، رئیس شورای شهر پارسیان در این مراسم با تبریک انتصاب شهردار پارسیان، گفت: ۷ ماه از تشکیل شورای شهر پارسیان گذشته و تاکنون پارسیان شهردار به خود ندیده بود که امروز با هماهنگی و همراهی مسئولین، شهردار شهر پارسیان معارفه می شود.

وی ادامه داد: هدف ما از انتخاب ایشان، از بدنه خود شهرداری است و به مشکلات شهر و شهرداری آگاهی دارد و توانایی عبور‌ از مشکلات را داراست.

شیخ خنجی، امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان نیز در این مراسم، گفت: فرماندار و شهردار جوان در کنار هم می توانند با شور و نشاط جوانی به شهر خدمت کنند.

وی، افزود: مبلمان شهری ما نیاز به توجه رسیدگی دارد که امیدواریم با حضور شهردار جوان به این مقوله توجه شود.

سرهنگ رنجبری، فرمانده سپاه پارسیان در این مراسم با تبریک انتصاب شهردار پارسیان، اظهار ‌کرد: بخشی از دغدغه مردم توسط شهرداری می تواند رفع شود و این مسئولیت شهردار پارسیان را مهم می کند.

صادقی، مدیر کل امور شهری استانداری هرمزگان، در این مراسم، با بیان اینکه زمان ۷ ماهه را سپری‌کردیم تا امروز شاهد انتصاب شهردار جوان پارسیان باشیم، گفت: امروز کار کردن در حوزه شهرداری کاری سخت است، اگر امروزه توجه داشته باشید هزینه اداره کردن شهرها بسیار گران است.

وی افزود: شهرداری ها به عنوان نهاد عمومی غیردولتی بیشترین ارتباطات را با مردم دارند و مردم از شهرداری ها توقع دارند و شهرداری ها نیز باید نسبت به خواسته های به حق‌ مردم پاسخگو باشند.

صادقی، با اشاره به اینکه سیستم شهری برای اینکه بتواند به این خواسته ها رسیدگی کند در مرحله نخست باید از نظر اعتبارات و منابع مالی خودکفا باشد، تاکید کرد: باید شرایط و پتانسیل شهرها، استفاده از سرمایه گذارها و بخش خصوصی باشد تا شهرداریها بتوانند موفقیت داشته باشند.

مدیر کل امور شهری استانداری هرمزگان ادامه داد: امروز استفاده از نیروی انسانی موجود در شهرداری ها که دغدغه شهرداری هاست باید کیفیت در راس باشد تا کمیت و هر چه این ساختار چابک و کارآمد باشد، امورات جاری و عمرانی خود را با موفقیت پیش خواهند برد.

وی، خطاب به شوراهای اسلامی، عنوان کرد: کار شورا یک کاری‌ گروهی است و در کار گروهی هم اختلاف سلیقه وجود دارد ولی وحدت و همدلی در شورا باید حرف اول را بزند و هر چه اعضای شورا با همدلی بیشتری کار پیش ببرند، مجموعه شهرداری موفق تر خواهد بود.

فرهنگ سالمی، فرماندار پارسیان در این مراسم با تبریک انتصاب شهردار پارسیان، گفت: انتخاب جوانی از بدنه شهرداری به عنوان شهردار، انتخابی بسیار مناسب است.

وی، خطاب به شهردار جوان پارسیان، گفت: همه منتظر یک تحول بنیادین در شهر هستند، در شهر انظباطی مثال زدنی ایجاد کنید، در خیابان ها سد معابر و ساخت و ساز غیر اصولی نداشته باشیم، خروجی و ورودی شهر را مورد توجه قرار دهید، زباله و نخاله در سطح شهر را مورد توجه قرار دهید.

در پایان این مراسم با حکم استاندار هرمزگان، احسان سالمی به عنوان شهردار پارسیان منصوب شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top