skip to Main Content

پیام تبریک رییس شورای بخش مرکزی شهرستان پارسیان در پی انتصاب فرماندار جدید پارسیان

با آمدن مهندس سالمی،بارقه های امید در دل مردم شهرستان پارسیان روشن شد/جلسات تکراری و بی ثمر گره ای از مشکلات پارسیان نمی گشاید،گوش‌ مردم از وعده و وعید پر است مردم به فرماندار انقلابی و جهادی برای حل مشکلات چندین ساله امید دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بادگیرنیوز؛ احمد غلامی رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان پارسیان طی پیامی انتصاب مهندس سالمی را به عنوان فرماندار پارسیان تبریک گفت.

متن پیام مهندس غلامی به شرح زیر است:

هر آنکس خدمت جانان به جان کرد
به گیتی نام خود را جاودان کرد

فرماندار محترم شهرستان پارسیان

جناب آقای مهندس فرهنگ سالمی

انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت فرمانداری شهرستان پارسیان تبریک عرض مینمایم و آرزو داریم با توجه به توانایی های علمی و عملی و نیز ارزشهای ذاتی که در وجود جنابعالی مشهود است نسبت به توسعه و آبادانی این شهرستان به ویژه بخش مرکزی آن موفق باشید.

بی شک تجارب و درایت ارزشمند جناب عالی و ویژگی های شخصیتی شما نوید بخش حرکتی نو و تلاشی مضاعف و با شتاب بیشتر در خدمت به مردم فهیم، انقلابی و فرهیخته شهرستان پارسیان است.

جناب آقای فرماندار،شهرستان پارسیان این روزها با مشکلات متعددی روبرو است که بایستی برای عبور از این مشکلات ظرفیت‌های شهرستان و توان مدیریتی در کنار یکدیگر قرار گرفته و با اتکال به درگاه حق و تلاشی جهادی وارد عمل شوند.

پارسیان شهرستان استراتژیکی است که محل تلاقی استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان است و ظرفیت بزرگی چون منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر در این شهرستان وجود دارد

البته ظرفیت های عظیم پارسیان محدود به صنایع انرژی بر نیست بلکه باید از تمام ظرفیت های آن اعم از دریا، کشاورزی، دامداری، شیلات، گردشگری، کارگاه های کوچک خانگی، صنایع دستی، و….. به درستی استفاده و بهره برداری کرد.

ظرفیت های که بارها مورد تاکید و تحسین قرار گرفته است این فرصت را ایجاد می‌نماید تا با برنامه ریزی مناسب و همراهی دستگاه‌ها و متولیان امر بتوانیم برای به فعلیت رساندن این فرصتها کوششی مجدانه داشته باشیم.

ما بایستی از ظرفیت‌های موجود برای پیش بردن اهداف و توسعه این شهرستان و در جهت کمک به تقویت تولید داخلی و توسعه اشتغال در راستای تحقق شعار سال مبنی بر ” تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ” استفاده کنیم و قطعا با تکیه بر هم افزایی و همگرایی نسبت به بهبود وضعیت و توسعه همه جانبه شهر و روستاهای شهرستان پارسیان خواهیم رسید.

با وجود ظرفیت‌های عظیم پارسیان، جوانان این دیار نباید دغدغه شغل داشته‌ باشند و کارگروه اشتغال این شهرستان به صورت جدی وارد عمل شود

با آمدن شما ،بارقه های امید در دل مردم شهرستان پارسیان روشن شده است و مردم به این دولت مردمی و به شما به عنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان چشم امید دارند.

بدون تردید جلسات تکراری و بی ثمر گره ای از مشکلات پارسیان نمی گشاید،گوش‌ مردم از وعده و وعید پر است مردم به فرماندار انقلابی و جهادی در دولت مردمی برای حل مشکلات چندین ساله امید دارند.

مشکلات چندین ساله شهرستان پارسیان را همگان میدانند مشکلاتی نظیر ساماندهی رودخانه بردول منشعب از سد (بردول)،مشکل اشتغال جوانان تحصیلکرده این شهرستان،عدم اخذ عوارض آلایندگی متاثر از پارس جنوبی،عدم رفع مشکل زمین های موات و ملی، عدم رفع مشکلات حوزه راه نظیر جاده های پارسیان به دشتی و ساحلی،تعطیلی بندر قدیمی گمرک،بازسازی راه ارتباطی ( پل های) بمبری،دشتی و آب نماهای روستای قاسمعلی و شهر کوشکنار،عدم رفع مشکل افت فشار آب، عدم رفع مشکل کمبود آرد،اجراب خط انتقال آب محرم،چاههای تابناک،اتوبان بندرلنگه به پارسیان،عدم دیوارهای حفاظتی،مشکلات حوزه شیلات،مخابرات،آب و برق و گاز،عدم پرداخت خسارت های مربوط به سیل ۹۸ و…. برخی از اهم این موارد هستند که طی سالها همچنان حل نشده اند.

بی شک رمز موفقیت و توسعه شهرستان پارسیان در همدلی، هم افزایی و تعامل دستگاه ها می دانیم و در این راستا مجموعه شوراها و دهیاران در مسیر پیش رو همواره همراهتان خواهند بود.

اطمینان دارم که در کنار هم بدور از هرگونه نگاه سیاسی،جناحی، قومی و
… فردای بهتری را برای این شهرستان رقم خواهیم زد.

اینجانب ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که ازچهره های ارزشی، ولایی، دلسوز و از سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام، انقلاب، نظام و مردم شریف و نجیب شهرستان پارسیان را از درگاه پروردگار سبحان مسألت می‌نمایم.

در پایان بر خود لازم میدانم از زحمات و تلاشهای صادقانه جناب مهندس مجتبی رضاپور سردره در طول سه سال خدمت به مردم این شهرستان تقدیر و قدردانی نمایم و بگویم مردم شهرستان پارسیان مردم قدرشناسی هستند،آنها فرد خدمتگذار و ارزش خدمتی که می‌کند را فراموش نمی‌کنند بلکه قدردان خدمات آنها هستند و همیشه جاودان می‌مانند.

احمد غلامی

ریاست شورای بخش مرکزی شهرستان پارسیان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top