skip to Main Content

برگزاری مراسم تکریم و معارفه فرماندار پارسیان/ نیروهای بومی از پارسیان رفتنی شدند

آیین تکریم و معارفه فرماندار پارسیان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بادگیر نیوز؛ آیین تکریم و معارفه فرماندار پارسیان با حضور معاون استاندار هرمزگان و مسئولین و اعضای شورای اداری برگزار شد.

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه شهرستان پارسیان در این مراسم با بیان اینکه مردم امروز کار و خدمت می خواهند، گفت: مردم گره گشایی از مشکلات را می خواهند، باید به این درک برسیم که خدمت رسانی کار اصلی ماست.

وی، با قدردانی از خدمات مهندس رضاپور در شهرستان پارسیان، گفت: امثال رضاپور از جوانان نخبه و سرمایه های این استان مظلوم است.

امام جمعه پارسیان، افزود: فضای آرامی که در شهرستان حاکم بود، این سه سال از سال های پر از بحران در شهرستان بود که این فرماندار جوان از آن به سلامتی عبور کرد.

حجت الاسلام بارانی، خطاب به فرماندار جدید پارسیان، اظهار کرد: تفاهم و وفاق را اصل مهم در حوزه مدیریت خود بدانید، همه مردم را از هر فکر و سلیقه ای به میدان بیاورید، حضور در بین مردم، توجه به ظرفیت های عظیم شهرستان، در مبارزه با فشاد، تقویت جبهه انقلاب باید نگاه ویژه ای داشته باشید.

شیخ خنجی، امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان در این مراسم، با بیان اینکه پست و مقام ماندنی نخواهد بود، گفت: یک عادت دیرینه است آنچه که می ماند در دل ما، در دل آحاد جامعه ما، خدمت صادقانه ای است که هر کس می تواند انجام دهد.

وی، افزود: مردم زحمت های مسئولینی که در ادوار گذشته در این شهرستان خدمت کرده اند را فراموش نخواهند کرد.

شیخ خنجی، با قدردانی از زحمات رضاپور فرماندار پارسیان، گفت: مردم همه زحمات شما را قدر می نهند.

امام جمعه اهل سنت پارسیان، خطاب به فرماندار جدید، تاکید کرد: جامعه را باید رصد کرد و موقعیت ها را خوب دید، نقایص را خوب ببینیم و در پی رفع آن تلاش کنیم، کاستی های ما زیاد است، امکانات و منابع زیادی در شهرستان داریم که باید به نحو مطلوب از آن استفاده نماییم

مجتبی رضاپور، فرماندار پارسیان در این مراسم، بهترین قاضی بر عملکرد ما مردم هستند و گزارش عملکرد نخواهم داد.

وی، افزود: برای بنده افتخاری بود که در خدمت مردم پارسیان باشم از صمیم قلب از مردم شهرستان قدردانی می کنم، بحران های زیادی را با کمک شما عزیزان پشت سر گذاشتیم اما همه سعی و تلاش ما این بود که خدمت رسانی قطع نشود و اگر در این مسیر کوتاهی شده، حلال بفرمائید.

فرماندار پارسیان با بیان اینکه دولت ها می آیند و می روند، ادامه داد: این نظام است که پابرجاست، تمامی خدماتی که در طول دولت ها انجام شده، در دولتی زیاد در دولتی کم، اما نظام برای مردم خدمت کرده است.

رئوفی، معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان، در این مراسم با قدردانی از خدمات فرماندار پارسیان، گفت: بهترین سرمایه برای استان، همین جوانان مستعد هستند.

وی، افزود: ویژگی بارز فرمانداران ما این است که سلیقه سیاسی خود را در فعالیت اجرایی دخالت نمی دهند، انسان اگر بداند که کار برای رضایت خدا انجام می دهد، در بین مردم محبوبیت خواهد داشت و نیازی به گزارش عملکرد نیست.

در این مراسم با حکم استاندار هرمزگان، فرهنگ سالمی به عنوان فرماندار جدید پارسیان انتخاب و از خدمات مجتبی رضاپور فرماندار سابق پارسیان تجلیل شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top