skip to Main Content

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی پارسیان

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان پارسیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بادگیر نیوز؛ مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان پارسیان با حضور جانشین ناحیه دانشجویی هرمزگان، فرمانده سپاه پارسیان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، اداره ورزش، اداره بهزیستی، اداره پست، رئیس کتابخانه های عمومی پارسیان، رئیس کمیته امداد، مشاور عالی رئیس شورای شهرستان و نماینده خانه مطبوعات در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد برگزار شد.


دکتر نصوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پارسیان در این مراسم با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: کسانی که خود را برجسته می دانند باید خود نیز در صحنه عمل حضور داشته و پای کار باشند تا کارها به نحو احسن پیش رود.


وی، با اشاره به زندگی و خصوصیات فردی شهید باکری، گفت: اخلاق و روحیات شهید باکری نشان از یک رهبری بزرگ می دهد که خود همواره در میدان ها حضور داشت.


رئیس دانشگاه آزاد پارسیان، به موقعیت خاص کشور اشاره و تاکید کرد: با پول و تورم برخی دولت ها کشور را اداره کردند اما امروزه این سیاست جوابگو نیست و برای برون رفت از مشکلات همه اعم از مسئول و غیر مسئول وارد میدان شوند و خدمت کنند.

سرهنگ رنجبری، فرمانده سپاه پارسیان نیز در مراسم با تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب و آغاز دهه فجر، گفت: بسیحیان همواره در همه صحنه های کشور حضور داشته و خدمت رسان مردم بوده اند.


وی، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و رهنمون‌های مقام معظم رهبری بیان کرد: بسیج دانشجویی یک نهاد فعال، پویا و بصیرت‌افزا در دانشگاه بوده و هست و اگر بخواهیم نیروهای مؤمن انقلابی و ارزشی دلسوز را تربیت کنیم باید این تشکل در دل دانشجویان نفوذ پیدا کرده و جامعه هدف را به سمت خوشناسی و خوداتکایی سوق دهیم.


فرمانده سپاه پارسیان، شناخت و حل مسائل، مطالبه‌گری از مسئولان، حضور در رسانه و ارائه تحلیل، بازکردن راه مسئولان به دانشگاه، ترویج سبک کار علمی، ورود به میدان‌های اجرا و ایجاد فضای مباحثه علمی در دانشگاه را از قالب‌های نقش‌آفرینی برشمرد و افزود: حضور فیزیکی و فکری در مسائل عمومی کشور از سوی مجموعه بسیج دانشجویی لازم است.


امینی، جانشین ناحیه دانشجویی هرمزگان نیز در این مراسم با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: زیر بنای توسعه و پیشرفت در جامعه، توسعه فرهنگی است، اگر در جامعه ای فرهنگ رشد نکند، آن جامعه درجا خواهد زد.


وی، بزرگترین رسالت دانشگاه را، انسان سازی دانست و افزود: تأکید رهبر معظم انقلاب بر این است که همه عرصه‌های ایران به روحیه بسیجی برای ادامه مسیر حرکت پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران و مقابله با چالش‌ها، نیاز دارد؛ بنابراین حضور و فعالیت بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها از ضروریات انکارناپذیر است و فعالیت‌های بسیج در زمینه‌های مختلف علمی پژوهشی، جهادی و ورزشی به‌خوبی این نکته را تصدیق می‌کند


در این مراسم از تلاش‌های صادق زعیمی مسئول سابق دفتر بسیج دانشجویی قدردانی و در حکمی حسین پاسالاری به عنوان مسئول جدید دفتر بسیج دانشجویی شهرستان پارسیان معرفی شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top