skip to Main Content

افتتاح ۱۱۰ آشپزخانه “اطعام مهدوی” و افطاری ساده در استان هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از افتتاح ۱۱۰ آشپزخانه “اطعام مهدوی” و افطاری ساده در استان همزمان با سراسر کشور، باهدف پخت و توزیع بیش از یک میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بادگیر نیوز؛ جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در آیین افتتاح نخستین آشپزخانه “اطعام مهدوی” و افطاری ساده در استان، گفت: همزمان با سراسر کشور آشپزخانه مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) بندرعباس به نمایندگی از ۱۰۹ آشپزخانه دیگر در سراسر استان، به‌منظور پخت و توزیع غذای گرم و افطاری ساده برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان، با حضور مسئولان استانی راه‌اندازی شد.


تراهی افزود: این آشپزخانه ها در سطح استان کار پخت و توزیع غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا را بر عهده خواهند داشت و امیدواریم با همکاری و مشارکت خیرین در طول ماه مبارک رمضان بیش از یک میلیون پرس غذای گرم طبخ و توزیع شود.


مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان به نقش مؤثر مردم در برنامه‌های کمیته امداد در جهت رفع مشکلات نیازمندان اشاره و گفت: هم استانی های عزیز می توانند نذورات و خیرات خود را در جهت تامین غذای گرم و افطاری ساده از طریق کد دستوری #۰۷۶۸۸۷۷ و یا کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ واریز نموده و در این امر خداپسندانه سهیم باشند.


انتشار دهنده /آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top