skip to Main Content

نشست مشترک مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان با رییس دانشگاه علمی کاربردی استان

در راستای گسترش فعالیت های مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر و ارتقاء سطح آموزشی دانشجویان این مرکز نشست مشترک مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان و رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بادگیر نیوز؛مهندس مختار سلحشور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان در دیدار با مهدی میرزاده کوهشایی،رییس دانشگاه علمی کاربردی استان با اشاره به سابقه طولانی جمعیت هلال احمر در امر آموزش اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر با هدف تربیت دانشجو و نیروی مورد نیاز در سال ۹۰ در شهرستان میناب تأسیس و راه اندازی شد که تاکنون ٣۴٠ نفر از این مرکز فارغ‌التحصیل شدند و در ادامه فعالیت‌های آموزشی این مرکز در سال ۹۹ به مرکز استان منتقل شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان افزود: در حال حاضر این مرکز باچهار رشته کارشناسی حرفه ای مدیریت امداد و سوانح طبیعی، کارشناسی مدیریت عملیات امداد و نجات، کاردانی حرفه ای امداد و سوانح و کاردانی حرفه ای امداد و نجات شهری با ١٠٣ دانشجو در حال فعالیت است.

وی تصریح کرد: از اهداف مهم ما در مرکز علمی کاربردی ارایه آموزش های عمومی و تخصصی به آحاد جامعه است تا در زمان بروز حادثه، میزان آسیب پذیری را در جامعه کاهش و از جامعه آماده در برابر حوادث برخوردار باشیم.

مهندس سلحشور افزود:مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر در تلاش است تا با جذب حداکثری دانشجو، شعار هر خانواده یک امدادگر را محقق سازد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان ضمن تاکید بر گسترش فعالیت های این مرکز آموزشی بازنگری در خصوص سرفصل های آموزشی را یکی از اولویت ها دانست.

انتشار دهنده/آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top