skip to Main Content

معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد: آغاز ثبت سفارش «کتاب‌‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱» از ۲۲ فروردین


معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی «کتاب‌‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۰ -۱۴۰۱» از روز یکشنبه ۲۲ فروردین‌ماه سال جاری آغاز می شود.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، غلامرضا سالاری میری گفت: فرآیند ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱» برای تمام پایه‌های تحصیلی از روز یکشنبه ۲۲ فرودین ماه آغاز می شود.
وی افزود: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از ۶ تیرماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.
به گفته سالاری میری دانش آموزان پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم ابتدائی، هشتم و نهم و همچنین یازدهم و دوازدهم می توانند از ۲۲ فروردین تا ۲۲ خردادماه با مراجعه به سایت irtextbook.ir یاirtextbook.com ،فرآیند ثبت و خرید کتاب‌های درسی را انجام دهند.
معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: این سایت نیز برای ثبت سفارش و خرید کتب پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از شش تیرماه الی ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۰ فعال می شود.
سالاری میری ادامه داد: قیمت کتب حدود ۲۵ درصد نسبت به قیمت سال گذشته افزایش یافته است و برای پایه‌های تحصیلی ابتدایی قیمت ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان، در پایه‌های هفتم تا نهم ۶۴هزار و ۵۰۰ تومان و در پایه‌های دهم تا دوازدهم در رشته ریاضی مبلغ ۸۸ هزار و ۷۰۰ تومان و در رشته علوم تجربی ۸۴ هزار و ۲۰۰ تومان خواهد بود، البته طبق روند سنوات قبل، برای دانش آموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار کتاب‌ها به‌صورت رایگان و یا نیم‌بها ارسال خواهد شد.
این مسئول بیان داشت: امکان ثبت‌نام با کد ملی و اطلاعات شناسنامه‌ای دانش‌آموز به فرض قبولی در همان پایه تحصیلی فعلی فراهم است و پرداخت‌ها نیز به‌صورت اینترنتی است و دانش آموزانی که از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر منتقل‌شده و یا تغییر رشته می دهند، می‌توانند از ۱۲ تیرماه سال جاری اطلاعات خود را ویرایش و اصلاح کنند.

انتشار دهنده/آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top